Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 12:22 #688270

Een lijstje uit de RWS-boeienfile van serieuze (grote) W-kardinalen.... daar moet hij dan bij zitten!

WK 27
GRAUW
BOTKIL W
MV
MV A
MV B
MV C
Z S B
CHR HUYGENS
M S B
Z B J
M B J
N B J
OOSTER
BOLLEN
HINDER
KON JULIANA
WRECK E'LINE
WRECK B'RAN
WK V.GORTHON/W
PETTEN
MR
WK EG
EG
WK BADEN
TG
WK S'FELS
WK INTEROCEAN 2
WRECK A'KERK
M W
KNS
DRAIN W
WRECK
PIPE-W
ZM B
ZM C
WRECK W BA
WRECK W RACON
BV W
OG-WG
OG-DR
BAIDAR
TX W
TX
FRAME
VL 8-WM 1
FORT MAISONNEUVE
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Laatst bewerkt: 10 dec 2015 12:24 door Baasklusje.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 12:35 #688273

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
@Baasklusje: je lijst is niet compleet :ohmy:
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 12:39 #688274

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
Even recapituleren:
- we kijken 40 graden
- achtergrond op 10 mijl afstand en al een keer genoemd

Extra aanwijzing: foto is redelijk recent genomen.
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 12:56 #688276

Aha , een of ander windpark in aanbouw?
Ad
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 13:07 #688277

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
Nee, geen windpark. Dat recente heeft te maken met een verhaal hier op het forum ..
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 13:24 #688280

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
JohnBerg schreef :
Nee, geen windpark. Dat recente heeft te maken met een verhaal hier op het forum ..

Hmm. Je billenknijperij op de Bollen van het Nieuwe Zand, zeker?

Dan is de ton de SH of de Ooster. Dat zijn beiden west-kardinalen. We zitten dan voor Goeree.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 13:29 #688281

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
lodewijk stegman schreef :
JohnBerg schreef :
Nee, geen windpark. Dat recente heeft te maken met een verhaal hier op het forum ..

Hmm. Je billenknijperij op de Bollen van het Nieuwe Zand, zeker?

Dan is de ton de SH of de Ooster. Dat zijn beiden west-kardinalen. We zitten dan voor Goeree.

Welke is het dan, de SH of de Ooster?
(moet te doen zijn met al die aanwijzingen. En wat staat er dan op de achtergrond?)
Get your facts first, then you can distort them as you please
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 13:38 #688284

JohnBerg schreef :
@Baasklusje: je lijst is niet compleet :ohmy:

het is de RWS-lijst van eind juli 2015.
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 13:50 #688288

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
JohnBerg schreef :
lodewijk stegman schreef :
JohnBerg schreef :
Nee, geen windpark. Dat recente heeft te maken met een verhaal hier op het forum ..

Hmm. Je billenknijperij op de Bollen van het Nieuwe Zand, zeker?

Dan is de ton de SH of de Ooster. Dat zijn beiden west-kardinalen. We zitten dan voor Goeree.

Welke is het dan, de SH of de Ooster?
(moet te doen zijn met al die aanwijzingen. En wat staat er dan op de achtergrond?)

Het wordt een beetje zeuren, John.
Als je verhaal van 40 graden en 10 mijl klopt, dan kom je vanaf de SH uit op het puntje van de Maasvlakte. de Ooster ligt daar vandaan op iets grotere afstand. Er staat één fors gebouw op de Maasvlakte; dat is de electricteitscentrale.
Misschien dat de andere toeters toch opbouwen van containerschepen zijn; anders zou ik het niet weten..

edit: bij nader inzien zal het de SH wel zijn, want die staat niet op het lijstje van Baasklus..
Laatst bewerkt: 10 dec 2015 13:52 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 13:52 #688289

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
Dan moet het de SH boei zijn,met de centrales op de Maasvlakte op de achtergrond
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 14:06 #688291

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
Het is idd de SH.

Nou weet ik niet wie eerder was, de edit van @lodewijk stegman of het antwoord van @CeesS ?

Get your facts first, then you can distort them as you please
Laatst bewerkt: 10 dec 2015 14:06 door JohnBerg.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 14:08 #688292

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
JohnBerg schreef :
Het is idd de SH.

Nou weet ik niet wie eerder was, de edit van @lodewijk stegman of het antwoord van @CeesS ?

Prima als Cees de beurt krijgt, hoor.

Maar weet je nou zelf wat we precies zien op de achtergrond? Het kan niet alleen die ene centrale op de maasvlakte zijn.
Laatst bewerkt: 10 dec 2015 14:10 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 14:23 #688294

  • BM Sail
  • BM Sail's Profielfoto
Ik weet ook echt niet wat ik hier zie... Intrigerend
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 14:37 #688296

Ik (denk) wel.
Dat rijtje wat een beetje op spuisluizen lijkt zijn dan waarschijnlijk die rij opslagtanks :unsure:
En die rode lijn is de kijkrichting vanuit 10 mijl afstand.
Maar dat was ook wel erg moeilijk hoor.
Ad
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 15:00 #688298

  • JohnBerg
  • JohnBerg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1944
Hier de originele foto, een stuk geknipt en vergroot. Ik denk dat je helemaal rechts de elektriciteits- centrale ziet, en dan links daarvan een aantal gestapelde containers. (als ik verder uitvergroot zie ik de diverse kleuren)

Ik meen links één schip te zien liggen :unsure:

Helaas heb ik geen foto van korter bij, maar ik herinner me wel dat toen we het slijkgat uit voeren ik tegen mijn vrouw zei "het is er niet mooier op geworden, het lijkt Duinkerken wel"

Get your facts first, then you can distort them as you please
Laatst bewerkt: 10 dec 2015 15:12 door JohnBerg.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 19:18 #688343

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
Er staan tegenwoordig twee centrales op de Maasvlakte, eentje omgebouwd van gas naar steenkool, en eentje als steenkoolcentrale gebouwd. Verder heb je Futureland, het bezoekerscentrum, en is er driftig gebouwd aan de nieuwe containerhaven met de grootste, op afstand bestuurde kranen ter wereld.

De nieuwe raadplaat is wat dat betreft een contrast : welk natuurgebied is dit ?


Laatst bewerkt: 10 dec 2015 19:19 door CeesS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 19:47 #688356

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
De hors, texel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 19:54 #688357

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
Volgens mij zie ik de west punt van een eiland, iets van een platform een iets donkers wat het volgende eiland zou kunnen zijn.
Noordsvaarder?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 19:56 #688358

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
'tAiland NO strand
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 21:08 #688401

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
De Vliehors, Vlieland (dan hebben we zo'n beetje alle punten wel gehad ;) )
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 dec 2015 21:54 #688416

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
Inderdaad, Wallaby het is de Vliehors. In de verte zijn de rode vlaggen van het militaire terrein vaag zichtbaar. Onderstaande foto is meer ingezoomd, met op de achtergrond de luchtverkeerstoren en de vuurtoren van Texel.

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 dec 2015 19:23 #688657

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Momenteel even geen foto's bij de hand, geef hem door aan de buurman van Vlieland, Texel dus Robert S mag wat mij plaatsen als hij wil. Indien vandaag niet gepost, dan open voor anderen morgen zou ik zeggen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 dec 2015 21:27 #688695

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949

Dank u!

Waar kan hier vooral LANGS gevaren worden?
Laatst bewerkt: 11 dec 2015 21:28 door RobertS. Reden: foto gedraaid
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 dec 2015 21:33 #688699

De slufter op Texel
Ik ben heel tevreden met mijn Winner
Laatst bewerkt: 11 dec 2015 21:49 door bertilbeumer.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 dec 2015 22:07 #688719

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
je zou het zeggen

maar het is niet zo
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.334 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl