Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 14:38 #714611

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
Hier nog een foto (geen raadplaat). Het bootje had een elektromotor.

Discussie gesloten.

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 14:55 #714612

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
CeesS schreef :
Hier nog een foto (geen raadplaat). Het bootje had een elektromotor.

Bedankt, Cees.
Een catgetuigde yawl. Lijkt op de Chebacco van Phil Bolger. Hoewel die geen steekzwaard heeft, maar een midzwaard. Was het aluminium?
Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 14:57 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 14:56 #714613

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Volgende...
Waar liggen onze dekzwabbers lekker te maffen?
Discussie gesloten.

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 14:58 #714614

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Koezt schreef :
Volgende...
Waar liggen onze dekzwabbers lekker te maffen?

Terschelling?
Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 14:58 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 14:58 #714615

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Dat is wel heel snel... B)
Discussie gesloten.

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 15:00 #714617

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
lodewijk stegman schreef :
CeesS schreef :
Hier nog een foto (geen raadplaat). Het bootje had een elektromotor.

Bedankt, Cees.
Een catgetuigde yawl. Lijkt op de Chebacco van Phil Bolger. Hoewel die geen steekzwaard heeft, maar een midzwaard. Was het aluminium?

Ja, het was een onbehandelde, kennelijk zeewaterbestendige aluminium legering, volgens mij zelfbouw.
Discussie gesloten.

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 15:10 #714621

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Koezt schreef :
Dat is wel heel snel... B)

Ja, die basaltglooing en de grove dennen daarboven. Dat zijn van die flitsen van herkenning.

Ik geef de beurt door, want ik wil vanmiddag nog wat anders doen..
Discussie gesloten.

Re:RE: Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 15:16 #714624

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
CeesS schreef :
lodewijk stegman schreef :
CeesS schreef :
Hier nog een foto (geen raadplaat). Het bootje had een elektromotor.

Bedankt, Cees.
Een catgetuigde yawl. Lijkt op de Chebacco van Phil Bolger. Hoewel die geen steekzwaard heeft, maar een midzwaard. Was het aluminium?

Ja, het was een onbehandelde, kennelijk zeewaterbestendige aluminium legering, volgens mij zelfbouw.

Dan zou het best een Chebacco kunnen zijn. De meeste Bolger-ontwerpen zijn door zelfbouwers uitgevoerd. Het zwaard is in dat geval een modificatie van de bouwer/eigenaar.

www.google.nl/imgres?imgurl=ht...oKHXlYA_gQMwgjKAYwBg

www.google.nl/imgres?imgurl=ht...8KHd1LBrIQMwgtKBAwEA

Kijkend naar bovenstaande plaatjes lijkt deze boot minder zeeg te hebben.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 15:24 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 15:41 #714631

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7593
Wel een heel lief bootje van de vorige foto, nog een lief bootje vaart hier op...

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 15:44 #714633

  • hardhout
  • hardhout's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30
loosdrecht?
bootje is een boemerang toch?
Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 15:45 door hardhout.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 15:46 #714634

  • Solution
  • Solution's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1252
sneekermeer
Beneteau Oceanis 40
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 15:47 #714635

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7593
hardhout schreef :
loosdrecht?
bootje is een boemerang toch?
Zou type boot niet weten, wel mooi, maar Loosdrecht is het niet.
Edit
En ook niet Snekermeer.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 15:54 door JeePee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 17:12 #714655

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7593
Beetje gang kan geen kwaad
De plaatsen eerder genoemd liggen beide niet in de goede provincie
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 17:23 #714660

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
Dan zal het wel de Kager Plassen zijn ...
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 18:04 #714668

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7593
La Mavare schreef :
Dan zal het wel de Kager Plassen zijn ...
Toch niet...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 18:08 #714672

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6480
beetje een raadplaatje
west einder dan maar?
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 18:13 #714674

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7593
tcdehoog schreef :
beetje een raadplaatje
west einder dan maar?
ton
Ach, ook niet, de steiger is herkenbaar (als je er ooit gelegen hebt tenminste) en, op mijn verjaardag hebben we er uitstekend gegeten!
En,oh ja roept iedereen als het geraden is
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 18:19 #714676

Pikmeer kruiser op de achtergrond :P
geen sponsor alhier
Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 18:19 door helmsman 38.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 18:27 #714681

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7593
helmsman 38 schreef :
Pikmeer kruiser op de achtergrond :P
telt niet lelijke woorden mogen niet op het forum.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 18:58 #714688

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
JeePee schreef :
tcdehoog schreef :
beetje een raadplaatje
west einder dan maar?
ton
Ach, ook niet, de steiger is herkenbaar (als je er ooit gelegen hebt tenminste) en, op mijn verjaardag hebben we er uitstekend gegeten!
En,oh ja roept iedereen als het geraden is

Westkant Braassem.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 18:59 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 19:11 #714693

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7593
lodewijk stegman schreef :
JeePee schreef :
tcdehoog schreef :
beetje een raadplaatje
west einder dan maar?
ton
Ach, ook niet, de steiger is herkenbaar (als je er ooit gelegen hebt tenminste) en, op mijn verjaardag hebben we er uitstekend gegeten!
En,oh ja roept iedereen als het geraden is

Westkant Braassem.
Dat is hem
om precies te zijn bij de www.braassemermeer.nl/
Restaurant en de haven ook, een aanrader als je de SM route doet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 19:40 #714705

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
JeePee schreef :
lodewijk stegman schreef :
JeePee schreef :
tcdehoog schreef :
beetje een raadplaatje
west einder dan maar?
ton
Ach, ook niet, de steiger is herkenbaar (als je er ooit gelegen hebt tenminste) en, op mijn verjaardag hebben we er uitstekend gegeten!
En,oh ja roept iedereen als het geraden is

Westkant Braassem.
Dat is hem
om precies te zijn bij de www.braassemermeer.nl/
Restaurant en de haven ook, een aanrader als je de SM route doet.

Aan de overkant (bij de passantenligplaatsen tussen het groen) lig je trouwens ook heel aardig..
In het weekend een beetje druk, maar door de week moet het daar wel lukken..

www.google.nl/maps/place/Braas...d63e4991ef09!6m1!1e1

De nieuwe: we staan weer 's geparkeerd. Maar waar?

Laatst bewerkt: 11 mrt 2016 19:41 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 21:03 #714724

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
Smal getijdewater, we kijken naar het westen, ergo: je ligt onder Tholen en we zien Duiveland aan SB
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 mrt 2016 21:46 #714737

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
La Mavare schreef :
Smal getijdewater, we kijken naar het westen, ergo: je ligt onder Tholen en we zien Duiveland aan SB

Niet goed, helaas.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 mrt 2016 05:40 #714772

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Omdat ik vandaag (en waarschijnlijk ook morgen) niet meer in de buurt van internet kom, waardoor de voortgang van dit spel in gevaar zou kunnen komen, sluit ik deze ronde het maar af met het antwoord.
Ik stond op de Katseplaat. Om het hoekje links ligt Kats.

Van hier af weer free for all..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.133 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl