Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 29 mrt 2023 19:49 #1469814

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Deze dan:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 mrt 2023 20:21 #1469816

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32559
Zicht op Holwerd vanaf Zuider spruit. ZS9 t/m ZS15
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 29 mrt 2023 20:23 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 mrt 2023 20:24 #1469818

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Klopt helemaal.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 mrt 2023 20:33 #1469820

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32559
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 mrt 2023 21:17 #1469833

Ojee, dat is de dikke fik van vanmiddag in Jutryp.
Gelukkig was de stal leeg, dus geen giga-BBQ
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 mrt 2023 21:22 #1469836

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32559
Berghout-2 schreef :
Ojee, dat is de dikke fik van vanmiddag in Jutryp.
Gelukkig was de stal leeg, dus geen giga-BBQ

ja, maar daar vaar ik niet.

Helaas 2 pony's op de BBQ
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 mrt 2023 21:29 #1469839

Calidris schreef :
ja, maar daar vaar ik niet.

Helaas 2 pony's op de BBQ

O, van die 2 pony's wist ik nog niet.
En ik ga niet zeggen waar je voer, want ik ben door mijn foto's heen :P
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 04:05 #1469845

Vanaf Nijezijl
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 07:42 #1469885

jeltesloot?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 08:44 #1469912

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32559
It Paradyske schreef :
Vanaf Nijezijl

Yes!





excuus voor de vertraagde reactie.
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 09:21 #1469929

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Leuke truc, om de foto dan 'Noordholland.jpg' te noemen. Maar daar trok niemand zich wat van aan leek het.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 10:26 #1469990

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32559
triXXS schreef :
Leuke truc, om de foto dan 'Noordholland.jpg' te noemen. Maar daar trok niemand zich wat van aan leek het.

:laugh: Met opzet. B)
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 11:36 #1470033

Morgen heb ik weer nieuwe foto's!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 12:19 #1470039

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
It Paradyske schreef :
Morgen heb ik weer nieuwe foto's!

Waar vast je nu dan? ;)

JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 12:20 #1470041

JB-NL schreef :
It Paradyske schreef :
Morgen heb ik weer nieuwe foto's!

Waar vast je nu dan? ;)

JB

Morgen vaar ik weer op het Wad!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 13:12 #1470059

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
It Paradyske schreef :
JB-NL schreef :
It Paradyske schreef :
Morgen heb ik weer nieuwe foto's!

Waar vast je nu dan? ;)

JB

Morgen vaar ik weer op het Wad!

Ja vasten en varen, beide doe je vanuit een overtuiging ;)
Beetje weer morgen?

JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 14:38 #1470086

JB-NL schreef :
It Paradyske schreef :
JB-NL schreef :
It Paradyske schreef :
Morgen heb ik weer nieuwe foto's!

Waar vast je nu dan? ;)

JB

Morgen vaar ik weer op het Wad!

Ja vasten en varen, beide doe je vanuit een overtuiging ;)

Vasten dit jaar even niet.
Beetje weer morgen?
Nee.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2023 14:43 #1470087

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
It Paradyske schreef :
JB-NL schreef :
It Paradyske schreef :
JB-NL schreef :
It Paradyske schreef :
Morgen heb ik weer nieuwe foto's!

Waar vast je nu dan? ;)

JB

Morgen vaar ik weer op het Wad!

Ja vasten en varen, beide doe je vanuit een overtuiging ;)
Als nontheist heb ik daar geen last van vasten..

Vasten dit jaar even niet.
Beetje weer morgen?
Nee.
Ja zag een lagedruk gebied onze kant op stormen...
Suc6 morgen.. en hopelijk wat plezier
JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2023 13:35 #1470314

Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2023 13:45 #1470315

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30068
Havenmond Harlingen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2023 14:03 #1470317

Natuurlijk
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2023 14:50 #1470325

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30068
It Paradyske schreef :
Natuurlijk

Langs welke haven vaart Wadloper hier?

Laatst bewerkt: 31 mrt 2023 16:42 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2023 11:16 #1470464

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30068
Hint: het is beneden de 52e breedtegraad.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2023 17:42 #1470530

gokje dan maar: Je vaart op de Oude Maas langs Schokhaven Zwijndrecht....
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2023 19:51 #1470571

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30068
zeilbootcato schreef :
gokje dan maar: Je vaart op de Oude Maas langs Schokhaven Zwijndrecht....

Dat antwoord is tè precies om een gokje te zijn. Het is de Schokhaven.

De naam stamt overigens van de bedrijven Schokbeton (rechterkant van de haven) en Schokindustrie (linkerkant). De eerste maakte prefab-betonelementen en de tweede maakt nog steeds betonnen heipalen. Waarbij ze de beton verdicht(t)en door te schokken.
Laatst bewerkt: 01 apr 2023 19:57 door Wadloper.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.339 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl