Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 04 apr 2023 14:14 #1471108

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
Heeg...
JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 apr 2023 15:03 #1471115

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Sybesloot? Vanaf de Goïngarijpster Poelen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 apr 2023 15:55 #1471126

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32553
Koezt schreef :
Sybesloot? Vanaf de Goïngarijpster Poelen

Tjonge, je bent wel heel erg warm!
Nét niet....

doe nog een poging!
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 apr 2023 10:12 #1471731

Snekermeer?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 apr 2023 10:24 #1471733

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Calidris schreef :
Koezt schreef :
Sybesloot? Vanaf de Goïngarijpster Poelen

Tjonge, je bent wel heel erg warm!
Nét niet....

doe nog een poging!
Andere kant op dan? Sneekermeer richting Sybesloot?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 apr 2023 10:33 #1471735

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32553
Andere andere kant op, geen sybesloot.

Zo warm, jij mag.

Gudsekop



Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 apr 2023 11:35 #1472012

  • TomS
  • TomS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 399
Al 2 dagen geen actie.
Waar is deze spreuk te lezen.

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 apr 2023 11:47 #1472015

Is het hindelopen?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 09 apr 2023 22:02 #1472120

  • TomS
  • TomS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 399
It Paradyske schreef :
Is het hindelopen?

Provincie goed, iets meer zw.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 05:49 #1472132

  • Kock1964
  • Kock1964's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6492
Het is niet HindeloOpen. :(
Is het soms Heegh?
René
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 05:52 #1472133

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
Stavoren by Heegh...
JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 06:16 #1472137

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32553
Woedsend bij Heegh?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 07:04 #1472146

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Sneek in de sonnema fabriek
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 10:35 #1472200

  • TomS
  • TomS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 399
TomS schreef :
It Paradyske schreef :
Is het hindelopen?

Provincie goed, iets meer zw.

Oeps, verkeerde koers uitgezet; moet zijn ZO :sick:
Was bijna op een klif gelopen.

Antwoorden hiervoor niet correct.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 11:06 #1472205

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
TomS schreef :
TomS schreef :
It Paradyske schreef :
Is het hindelopen?

Provincie goed, iets meer zw.

Oeps, verkeerde koers uitgezet; moet zijn ZO :sick:
Was bijna op een klif gelopen.

Antwoorden hiervoor niet correct.

wat ben jij nu voor schippper? 90 graden uit koers..! klapperden je zeilen niet eens?

Koudum dan, si dat warmer?

;)
JB
Laatst bewerkt: 10 apr 2023 11:06 door JB-NL.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 12:08 #1472219

  • TomS
  • TomS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 399
Ik ben vanaf nu een tijdje niet online, dus ik geef zelf het antwoord zelf wel.
Dichtbij t Mirnser Klif, Oudemirdum in Brasserie De Brink.

Wie neemt hem over?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 13:27 #1472245

  • standbly
  • standbly's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 187
Ik denk dat ik wel een leuke raadplaat heb...

Dit spoorbruggetje verhindert al zeker 40 jaar dat het meer er achter niet vaker bezocht wordt.
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 13:31 #1472246

  • standbly
  • standbly's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 187
Het meer er achter heeft mooie plekjes
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 13:34 #1472247

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32553
spoorbrug bij Zijp naar Sipkemar?
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 10 apr 2023 13:35 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 13:41 #1472252

  • standbly
  • standbly's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 187
Calidris schreef :
spoorbrug bij Zijp naar Sipkemar?

Dát heb ik moeten googlen...
Nee, verkeerde provincie zelfs
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 15:05 #1472266

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
overijssel omg weerribben ( loopt daar een trein?)

JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 16:48 #1472295

  • standbly
  • standbly's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 187
ook niet de goede provincie
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 17:11 #1472298

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5476
Count down started...
JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 10 apr 2023 20:03 #1472343

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

De brug op de foto is dubbelspoor, zonder bovenleiding. Dat komt niet heel veel voor in Nederland.
Friesland was niet de goede provincie, kennelijk, dus dan ligt Groningen voor de hand, wat mij betreft. De spoorlijn is dan Groningen-Nieuweschans.

Google earth levert een passende brug over het Drentse diep op, bij Waterhuizen. Het Zuidlaardermeer is daardoor niet met staande mast te bereiken.

Is dat het goede antwoord?

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 apr 2023 15:34 #1472470

  • standbly
  • standbly's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 187
Arent schreef :
Hi,

De brug op de foto is dubbelspoor, zonder bovenleiding. Dat komt niet heel veel voor in Nederland.
Friesland was niet de goede provincie, kennelijk, dus dan ligt Groningen voor de hand, wat mij betreft. De spoorlijn is dan Groningen-Nieuweschans.

Google earth levert een passende brug over het Drentse diep op, bij Waterhuizen. Het Zuidlaardermeer is daardoor niet met staande mast te bereiken.

Is dat het goede antwoord?

Gr, Arent


Ja! Dat klopt helemaal. Het is de spoorbrug over het Drents diepje naar het Zuidlaardermeer dat half in Drenthe en half in Groningen ligt
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.976 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl