Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 10:28 #1500466

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Beetje stil hier. Maar eens een hint.
Deze haven ligt aan een rivier (links net zichtbaar) en je hebt mooi uitzicht op de stad (buiten beeld, nog meer naar links).
Corsair 24
Laatst bewerkt: 07 aug 2023 10:31 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 10:55 #1500484

Niet echt een idee. Tegnover deze vooral door motorboten gebruikte haven lig aan de andere kant van de rivier nog een jachhaven. Als ik op de kaart kijk is dat het geval bij Schoonhoven aan de Lek.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 10:58 #1500485

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Nee, daar is het niet.
Dat van die motorboten klopt trouwens niet, maar dat maakt niet uit.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 11:03 #1500487

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1650
Bovenhaven Kampen?
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 11:07 #1500489

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Da's wel héél warm! maar net niet goed. Doe nog maar een poging. Of wie trapt 'm erin?
Corsair 24
Laatst bewerkt: 07 aug 2023 11:31 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 15:15 #1500567

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
Guest marina kampen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 15:38 #1500577

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Denk het niet, maar ik weet niet wat 'guest marina kampen' is. Het klinkt me iets te trendy voor de eerlijke, al lang bestaande verenigingshaven waar we lagen.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 17:16 #1500596

  • Seanymph
  • Seanymph's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 374
wsv IJsselmuiden te Kampen?
Niet in mijn naam!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 17:35 #1500603

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Seanymph schreef :
wsv IJsselmuiden te Kampen?

Helaas, ook die is het niet.
Ik zie nu dat ze in Kampen zeker 5 watersportverenigingen hebben!

Omdat we er nu toch bijna zijn en het anders afstrepen wordt, zet ik er een foto bij van het uitzicht vanaf de haven. Dan moet het toch lukken.

Corsair 24
Laatst bewerkt: 07 aug 2023 17:37 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 17:51 #1500608

  • Seanymph
  • Seanymph's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 374
Gat van Seveningen
Niet in mijn naam!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 17:54 #1500609

  • Seanymph
  • Seanymph's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 374
ZC '37
Niet in mijn naam!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 17:54 #1500610

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Zo is het. De vereniging heet ZC'37, in het Gat van Seveningen pal tegenover de stad Kampen.
Jouw beurt!
Corsair 24
Laatst bewerkt: 07 aug 2023 17:56 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 18:06 #1500613

  • Seanymph
  • Seanymph's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 374
Deze is van 2022.

Beetje lage resolutie maar het is een bekend watertje dus wordt vast wel geraden.

Niet in mijn naam!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 18:27 #1500622

Langweerder Wielen
Aira 22 "Corneille"
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 18:28 #1500623

  • Seanymph
  • Seanymph's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 374
Ja, spot on. Jij bent.
Niet in mijn naam!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 18:33 #1500627

Waar schoot ik deze dramatische plaat?

Aira 22 "Corneille"
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 18:43 #1500630

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Ijsselmeer, met links het Friesland windmolenpark.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 18:54 #1500634

Palomine schreef :
Ijsselmeer, met links het Friesland windmolenpark.

Gegeven de overgebleven kwaliteit van de foto vind ik ‘m goed genoeg - de kustlijn aan de rechterkant is nauwelijks meer te ontcijferen.

Ik voer tussen Hindeloopen en Stavoren, had net die bui over m’n tet gehad, en had nog zo’n 10 minuten rust voordat de wind vrijwel in één klap van 7 naar 17 knoop sprong. Ik kwam als een dolle de voorhaven van Stavoren binnen :woohoo:

Jij mag.
Aira 22 "Corneille"
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 19:08 #1500644

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Ik dacht inderdaad aan de noordoost hoek van het Ijsselmeer. Dat soort luchten ken ik van de paar keer dat ik de 24 uurs heb gevaren.

De volgende


Not all who wander are lost
Laatst bewerkt: 07 aug 2023 19:10 door Palomine.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 19:23 #1500658

Zelfde plek, maar dan richting Stavoren kijkend? Zie ik links de toren van Hindeloopen?
Aira 22 "Corneille"
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 19:26 #1500660

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Nee, helaas.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 20:03 #1500680

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Is links de havenmond van Edam, en kijk je naar het noorden?
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 20:16 #1500688

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Ik reken het goed. We voeren richting Paard van Marken met Volendam en Edam op de achtergrond.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 20:27 #1500693

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Ik geef de beurt door. Wie?
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 aug 2023 20:33 #1500694

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32545
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.538 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl