Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 11 aug 2023 11:16 #1501372

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5468
ToekeHoek schreef :
Is dit Den Oever, met het monument voor de vissers?

Inderdaad, en als je eens goed kijkt,hebben de vissers iets van vissen mee gekregen, allemaal schubben op t lijf.

de buitenhaven, leeg ,maar wel op getij en zout, je kunt weg wanneer je wil.


Laatst bewerkt: 11 aug 2023 11:19 door JB-NL.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 aug 2023 12:07 #1501376

  • ToekeHoek
  • ToekeHoek's Profielfoto
Een nieuwe dan. Of eigenlijk een ouwetje. Waar lag het Drachtster skûtsje hier? 2015 volgens mij, dus de achtergrond kan wat veranderd zijn ...


Laatst bewerkt: 11 aug 2023 12:08 door ToekeHoek.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 aug 2023 15:22 #1501411

Earnewald
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 aug 2023 16:10 #1501419

  • ToekeHoek
  • ToekeHoek's Profielfoto
Helemaal goed! Jij bent.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 aug 2023 16:15 #1501421

Ik geef hen door
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 aug 2023 19:58 #1503569

Dit is denk ik een leuke:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 aug 2023 20:39 #1503579

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Frank Jan schreef :
Dit is denk ik een leuke:

Nòg leuker is natuurlijk een foto die rechtop staat, maar is dit toevallig West-Terschelling vanaf de Dellewal? De vuurtoren is de Brandaris en de dam is de begrenzing van de 'spuikom' die bij eb leegloopt door de haven en hem zo op diepte houdt? Jachthaven rechts buiten beeld.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 06:27 #1503604

Helemaal goed, daar mag je toch wel droogvallen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 06:43 #1503606

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7382
Frank Jan schreef :
Helemaal goed, daar mag je toch wel droogvallen?
Ja hoor.
En als je een hekankertje erbij zet dan kan je helemaal in het hoekje kruipen, lig je ook met SW nog beschut.
Laatst bewerkt: 20 aug 2023 06:44 door rooiedirk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 07:44 #1503616

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Frank Jan schreef :
Helemaal goed, daar mag je toch wel droogvallen?

Nou, inmiddels wèl, kennelijk. Maar ooit, net nadat de jachthaven in gebruik was genomen, is er een serieuze controverse geweest over dat droogvallen daar. Het mocht niet van de gemeente, vanwege "horizon-vervuiling"..

Ik kan vandaag en morgen niet bij mijn foto's, dus ik geef de beurt door.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 09:00 #1503634

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik denk dat er een klein misverstand is: de foto is volgens mij niet vanaf de Dellewal (de spuikom) genomen, maar net oostelijk daarvan (buitendijks); daar mag je gewoon droogvallen, maar in de spuikom zelf helaas nog altijd niet, zover ik weet.
Laatst bewerkt: 20 aug 2023 09:02 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 10:41 #1503652

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Vlieter1 schreef :
Ik denk dat er een klein misverstand is: de foto is volgens mij niet vanaf de Dellewal (de spuikom) genomen, maar net oostelijk daarvan (buitendijks); daar mag je gewoon droogvallen, maar in de spuikom zelf helaas nog altijd niet, zover ik weet.

Inderdaad. De Dellewal valt volgens de benaming op de kaart binnen de spuikom.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 20:15 #1503770

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Laat ik dan meteen maar de volgende plaatsen.
Waar stond ik deze foeragerende lepelaars te fotograferen?


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 20:30 #1503779

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32547
Vuurtoren van Ameland net buiten beeld?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 20:32 #1503780

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Dat is feitelijk geen antwoord op mijn vraag, maar wat je zegt klopt.

Ik fotografeerde hier (begin vd track):






Jouw beurt.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2023 20:41 #1503783

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32547
Je mag nog een keer.
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 05:23 #1503803

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Dan is-ie open voor iedereen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 05:52 #1503804

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7382
Zal ik maar dan?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 06:50 #1503808

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
Ergens op de wadden. Helaas specifieker dan dit kom ik niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 06:57 #1503809

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32547
Onder het Oerd?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 15:20 #1503897

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Boschplaat?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 15:29 #1503899

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5468
Pinkewad
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 16:25 #1503920

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7382
Vlieter1 schreef :
Boschplaat?
Precies een klein stukje verderop als het vorige plaatje. 16 augustus, dus je mocht weer binnen de lijntjes :)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 16:58 #1503937

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ja, wij waren daarvoor net een paar dagen te vroeg, en omdat we die dagen niet teveel water hadden hebben we de corridor niet geprobeerd. Ik heb op weg naar de Blauwe Balg zelfs een paar keer de grond aangetikt rond HW.

De volgende:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2023 17:36 #1503959

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6811
Intrigerende foto, zijn dit soms de drie eilandjes Hooft, Warenar en Drost in het IJmeer?
Not all who wander are lost
Laatst bewerkt: 21 aug 2023 17:36 door Palomine.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.126 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl