Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 09:06 #1505034

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Vlieland?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 09:23 #1505041

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1652
Zonder flauw te willen doen: dat mag wel iets specifieker.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 09:31 #1505044

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Als vlieland goed is, is het iig een goede 1e poging
Onder de vuurtoren?
Is hij goed, dan is hij voor vlieter
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 10:34 #1505055

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1652
Yep, onder de vuurtoren.
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 12:30 #1505084

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik kan vanavond een plaatje plaatsen.
Ton, als jij eerder kan: voel je vrij hoor.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 13:05 #1505092

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Ik kan niet eerder
Ik geef hem door
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 14:56 #1505110

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
De volgende - waar voer ik hier (dus niet: wat zien we hier)?


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 17:00 #1505127

  • CMO
  • CMO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1279
Inschot ??
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 17:06 #1505129

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1652
Scheurrak omdraai en inschot? Achter het rode de gasfabriek?
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 17:06 #1505130

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Nee, da's niet goed. (Het rode is mijn roerkop.)
Laatst bewerkt: 26 aug 2023 17:07 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 17:12 #1505131

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
oosterom?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 17:22 #1505134

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Dat is wel goed. Foto genomen thv de O12; je ziet de staken van de mosselpercelen (en Vlieland op de achtergrond, maar dat hadden Daan en CMO ook al gezien).
Hij is voor jou, B100.
Laatst bewerkt: 26 aug 2023 18:01 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 18:51 #1505144

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
nou deze dan.


Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 19:19 #1505151

  • Bubbels
  • Bubbels's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 131
Geneigd IJmuiden te zeggen, maar puur door wat op de boot staat ;)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 19:22 #1505153

  • Seanymph
  • Seanymph's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 374
Vissershaven IJmuiden thv kantoor KNRM
Niet in mijn naam!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 19:50 #1505155

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
2 x fout, zelfs verkeerde provincie
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 20:16 #1505159

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32548
Als de foto recent is?
De enige valentijn die als thuishaven IJmuiden heeft is de Valentijn.

Habbeké, Hoorn?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 20:29 #1505163

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
Calidris schreef :
Als de foto recent is?
De enige valentijn die als thuishaven IJmuiden heeft is de Valentijn.

Habbeké, Hoorn?

nee nog steeds de verkeerde provincie.
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 20:33 #1505164

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
zal even een kleine hint geven, deze lag aan de andere kant van de steiger.

Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 20:47 #1505170

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32548
Aha, berghaven, Hoek van Holland?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 20:51 #1505173

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
Calidris schreef :
Aha, berghaven, Hoek van Holland?

nee nog steeds de verkeerde provincie.
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 22:46 #1505189

  • Limosa
  • Limosa's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 708
Naast de sluis.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2023 23:00 #1505191

Lauwersoog
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2023 06:21 #1505207

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
annede_vries schreef :
Lauwersoog

idd ze lagen gewoon in lauwersoog :)
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2023 08:14 #1505220

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.990 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl