Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 30 sept 2023 08:56 #1513483

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
:laugh: Nu zie ik het; het is de boerderij van Aent, Ooit bouwer en kapitein van de Aphrodite.

yachtharbour.com/yacht/aphrodite-140




Die paste daat net voor de deur
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 30 sept 2023 15:36 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 sept 2023 10:18 #1513496

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Deze maar.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 sept 2023 10:40 #1513499

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Mijn naamgenoot voor de Mirnser klif?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 sept 2023 11:06 #1513500

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Scheepsnaam is goed, maar de plek niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 sept 2023 11:27 #1513504

Koevordermeer/pm-kanaal?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 sept 2023 13:22 #1513521

Calidris schreef :
 Nu zie ik het; wet is de boerderij van Aent, Ooit bouwer en kapitein van de Aphrodite.

yachtharbour.com/yacht/aphrodite-140




Die paste daat net voor de deur

Ik had hetzelfde, ben licht beschaamd dat ik het niet herkende.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 okt 2023 13:30 #1513660

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Vlieter en t'paradyske beide in de goede provincie en beide ongeveer even ver ernaast.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 14:20 #1514120

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Schiet niet echt op.

De kerktoren vanuit een andere hoek.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 14:44 #1514127

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
spui?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 15:23 #1514137

Makkum toch, maar vanuit welke hoek?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 15:27 #1514140

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Dan loopt die net tussen de havenhoofden van het Makkumerdiep door lijkt me.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 15:38 #1514143

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Frank Jan schreef :
Makkum toch, maar vanuit welke hoek?
Klopt kijkend NE (ongeveer)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 15:50 #1514147

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5473
rooiedirk schreef :
Frank Jan schreef :
Makkum toch, maar vanuit welke hoek?
Klopt kijkend NE (ongeveer)

Is dat de feadship hal in t blauw?
JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 17:47 #1514180

Havenhoofd moest ik direct aan Makkum denken, maar leek me niet dat je daar al kerkje en boerderij ziet.

Hierbij een eenvoudige:

Bijlagen:
Laatst bewerkt: 03 okt 2023 17:50 door Frank Jan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 17:57 #1514187

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Ameland
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 18:08 #1514192

Goed!
Hoe kantel ik die foto goed, heb het twee keer geprobeerd.
Laatst bewerkt: 03 okt 2023 18:09 door Frank Jan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 18:24 #1514195

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6812
Frank Jan schreef :
Goed!
Hoe kantel ik die foto goed, heb het twee keer geprobeerd.




Downloaden op een Apple, draaien in voorvertonen en weer uploaden. Of gebruik een Iphone voor het nemen van foto's. B)
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 okt 2023 18:24 #1514196

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550


Met staande mast te bereiken.
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 03 okt 2023 18:25 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 okt 2023 15:29 #1514372

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Wat is dát nou?

Je kan er gewoon langs varen. Ik verwacht dat Berghout of Dirk dit toch wel weten.
Tipje van de sluier: Dit schip staat op een dwarshelling.
Ongevraagd advizeur
Laatst bewerkt: 04 okt 2023 15:29 door Calidris.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 okt 2023 15:43 #1514376

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Oh wacht eens... Dat is bij mij om de hoek volgens mij. Links net buiten beeld de Greunsbrug.
Scheepswerf Welgelegen in Leeuwarden?
Laatst bewerkt: 04 okt 2023 15:43 door Koezt.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 okt 2023 11:11 #1514517

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32550
Koezt schreef :
Oh wacht eens... Dat is bij mij om de hoek volgens mij. Links net buiten beeld de Greunsbrug.
Scheepswerf Welgelegen in Leeuwarden?

BINGO!!!

helemaal goed!
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 okt 2023 19:50 #1514664

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Moest wel even heeeel goed kijken.

Volgende;

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 okt 2023 19:54 #1514669

Calidris schreef :
Wat is dát nou?... Ik verwacht dat Berghout of Dirk dit toch wel weten.

Nee joh, ik had weer eens last van mijn tijdelijke breinverkleving. Pas toen Koezt het noemde had ik de Oja-erlebnis :P
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 okt 2023 19:58 #1514670

De nieuwe, noord van Hindeloopen, een paar jaar geleden toen de bomen bij het station nog niet gekapt waren, met links hoog water en rechts laag water?
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 05 okt 2023 20:16 #1514675

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Berghout-2 schreef :
De nieuwe, noord van Hindeloopen, een paar jaar geleden toen de bomen bij het station nog niet gekapt waren, met links hoog water en rechts laag water?
Correct, tenminste je toevoeging vwb de tijd buiten beschouwing latend. Foto is van afgelopen augustus. En idd; horizon niet even recht gezet.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.818 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl