Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 24 nov 2024 10:54 #1598205

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
JB-NL schreef :
Lekker windje...

Heerlijk. Als ie niet te snel zuid wordt, kun je zo vanuit Bruinisse een bezeild rondje Veermansplaat zeilen.
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2024 10:56 #1598206

Een nieuwe
Bavaria 46 Cruiser "Sparky²"
Watersporter pur sang, zowel professioneel als privé
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2024 11:08 #1598207

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30056
JB-NL schreef :
Lekker windje...

Stavenisse geeft op het ogenblik een constante 6 bft met vlagen 7.

Wel zo goed als zuid (190 graden)..
Laatst bewerkt: 24 nov 2024 11:10 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2024 18:34 #1598305

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Even off-topic…

Was lekker rondje maar idd té zuidelijke wind om helemaal bezeild te zijn. Maar wat een ‘bonusdag’: gister lopen koukleumen in Utrecht en vandaag zonder jas in 6-7 Bft zeilen….






On topic maar weer!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2024 18:39 #1598306

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Ziet er goed uit .
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2024 19:58 #1598328

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7623
lekker man :)
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2024 17:14 #1598683

Wegens attentie van WL een hintje dan maar.

Velen varen hierlangs, net rechts op de foto is een molentje zichtbaar
Bavaria 46 Cruiser "Sparky²"
Watersporter pur sang, zowel professioneel als privé
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 09:00 #1598776

Bav32Sparky schreef :
Een nieuwe
Om het gebied te verkleinen:
Markermeer? En dan ter hoogte van Oosterleek?
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 11:57 #1598825

Markermeer goed.
Oosterleek kan ik niet goedrekenen, wel dichtbij
Bavaria 46 Cruiser "Sparky²"
Watersporter pur sang, zowel professioneel als privé
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 13:17 #1598855

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
Tussen Schellinkhout en Hoorn dan?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 13:41 #1598864

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6478
Halverwege enkhuizen en oosterleek staat ook zo'n bosje
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 17:46 #1598923

rooiedirk schreef :
Tussen Schellinkhout en Hoorn dan?

Schellinghout inderdaad. Voor het surfstrandje
Bavaria 46 Cruiser "Sparky²"
Watersporter pur sang, zowel professioneel als privé
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 17:51 #1598925

  • martinw
  • martinw's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2718
Bav32Sparky schreef :
rooiedirk schreef :
Tussen Schellinkhout en Hoorn dan?

Schellinghout inderdaad. Voor het surfstrandje

Net nog langs gekomen. Een aantal spectaculaire durfals waren aan het kaiten en surfen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 20:00 #1598938

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
Dat van die molen was wel een hint.
Deze maar eens. En gelijk met hint het is s'ochtends vroeg.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 20:16 #1598940

wergeasterfeart richting wergea?
Bavaria 46 Cruiser "Sparky²"
Watersporter pur sang, zowel professioneel als privé
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 20:33 #1598942

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Scharsterrijn?

(Heb je nou een regenmeter bij je middenbolder?)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2024 21:10 #1598950

Jeltesleat? Niet ver van (en komend van) Heeg dus.
Feeling 326 di
Laatst bewerkt: 28 nov 2024 07:33 door Willem-vdV. Reden: Opmerking toegevoegd
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 08:07 #1598977

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
Provincie is goed. En ja het is niet altijd droog :)
Nog een hint, hier kom je nog met staande mast, maar verderop wel vaste bruggen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 08:31 #1598985

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6478
De zijlsterrijd naar kollum?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 11:43 #1599016

Het lijkt wel op de Welle met Wâldsein achter je


Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 14:28 #1599043

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2278
Hi,

Het is wat een universele, mooie ochtendplaat, dus ik kon er niet veel van maken.
Afgaande op je laatste hint: Ben je weer eens op de Tjonger? Tussen de Driesprong en Heerenveen? Sla dan ook eens rechtsaf, als ik thuis ben staat de koffie klaar :)

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 14:38 #1599045

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5462
Workum naar Gaastmeer halverwege
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 15:36 #1599059

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
Arent schreef :
Hi,

Het is wat een universele, mooie ochtendplaat, dus ik kon er niet veel van maken.
Afgaande op je laatste hint: Ben je weer eens op de Tjonger? Tussen de Driesprong en Heerenveen? Sla dan ook eens rechtsaf, als ik thuis ben staat de koffie klaar :)


Gr, Arent
Lekker, maar rechtsaf groeien zoveel bloemtjes in de sloot. Was eerst wel van plan eens in Wolvega te kijken, maar toch maar rechtdoor naar Heerenveen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 17:34 #1599074

Engelenvaart
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 18:56 #1599083

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7379
Frank Jan schreef :
Engelenvaart
Dat is nog een klein stukje verder en dan bb uit, maar Arent had het al goed.
Laatst bewerkt: 28 nov 2024 18:56 door rooiedirk.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.354 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl