Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 19:16 #1599087

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
rooiedirk schreef :
Arent schreef :
Hi,

Het is wat een universele, mooie ochtendplaat, dus ik kon er niet veel van maken.
Afgaande op je laatste hint: Ben je weer eens op de Tjonger? Tussen de Driesprong en Heerenveen? Sla dan ook eens rechtsaf, als ik thuis ben staat de koffie klaar :)


Gr, Arent
Lekker, maar rechtsaf groeien zoveel bloemtjes in de sloot. Was eerst wel van plan eens in Wolvega te kijken, maar toch maar rechtdoor naar Heerenveen.

Mooi toch? Die plantjes vallen meestal wel wat mee; ziet er erger uit dan het is.
Dat bosje in de achtergrond, daar mag ik wonen; dit is deel van mijn dagelijks uitzicht B) B)

Ik zal even op jacht naar een volgende plaat

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 19:31 #1599088

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Zo,

Nog zo'n vergeten pareltje waar je zomaar naartoe kunt varen:



Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 28 nov 2024 21:20 #1599098

  • jmarinis
  • jmarinis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1215
Dat is dan zeker Wolvega?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 nov 2024 06:56 #1599116

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7384
als pareltje een hint is dan... Aldeboarn?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 nov 2024 08:38 #1599133

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Heegh
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 nov 2024 12:53 #1599168

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32549
Vinexwijk in Gaastmeer?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 nov 2024 13:04 #1599170

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5470
Calidris schreef :
Vinexwijk in Gaastmeer?

Dan zouden rechts de "huisjes van de dominee" staan en links daarvan de kerktoren zichtbaar zijn?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 29 nov 2024 15:25 #1599182

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Jullie zijn lekker bezig :) Wolvega is niet echt een aanrader. Alle andere opties zijn helaas fout.

Het is niet eens in Friesland;)
Henk de Velde woonde ooit hier in de buurt....

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 11:50 #1599281

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

Toch wel weer interessant, dat als het niet in Friesland of Zeeland is, we ineens allemaal stil vallen :huh:

Ik wacht nog even af...

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 11:58 #1599283

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
Loosdrecht?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 12:16 #1599285

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
alegria schreef :
Loosdrecht?

Behoorlijk koud.

Dit water is aan het eind van een goot ;)

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 12:29 #1599289

Arent schreef :
Dit water is aan het eind van een goot ;)

Grafhorst aan het Ganzendiep?
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 13:17 #1599300

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30061
Willem-vdV schreef :
Arent schreef :
Dit water is aan het eind van een goot ;)

Grafhorst aan het Ganzendiep?

Hahaha.. als je "een goot" opvat als 'de Goot', dan ben je er via Google Maps zó uit.
Maar desondanks tòch knap, want die creativiteit moet je wel even opbrengen..
Laatst bewerkt: 30 nov 2024 13:18 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 15:37 #1599322

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Willem-vdV schreef :
Arent schreef :
Dit water is aan het eind van een goot ;)

Grafhorst aan het Ganzendiep?

Daar dus, inderdaad. Een heel mooi stukje water om eens te verkennen. Leuke verenigingshaven aan het einde van het Ganzendiep bij IJsselmuiden. Was de moeite waard.

Volgende dan maar weer..

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 17:12 #1599346

Het woord "goot" was duidelijk een tip. Met trefwoorden "vaarwater" en "goot" was snel gevonden op internet dat er een water bestaat (waar ik nog nooit van had gehoord) dat Goot heet. Toen inderdaad met maps de gezochte lokatie gevonden.

De volgende: Waar varen we hier?

Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 17:54 #1599356

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
je vaart op de rotte thv huis nr 142 bergse linker rottekade en je vaart in een boot van de roeivereniging rijnmond. :whistle:
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 18:28 #1599365

b100 schreef :
je vaart op de rotte thv huis nr 142 bergse linker rottekade en je vaart in een boot van de roeivereniging rijnmond. :whistle:
Niets aan toe te voegen, klinkt als een kenner ;) .
Ik roei daar gemiddeld 1 keer per week, de Rotte is een mooie rivier.

Hij is voor jou.
Feeling 326 di
Laatst bewerkt: 30 nov 2024 18:30 door Willem-vdV. Reden: Opmerking toegevoegd
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 18:32 #1599366

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
Willem-vdV schreef :
b100 schreef :
je vaart op de rotte thv huis nr 142 bergse linker rottekade en je vaart in een boot van de roeivereniging rijnmond. :whistle:
Niets aan toe te voegen, klinkt als een kenner ;) .
Ik roei daar gemiddeld 1 keer per week, de Rotte is een mooie rivier.

Hij is voor jou.

ik ben daar nog nooit geweest.
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 18:33 #1599367

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
laten we het bij roeien houden.


Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 18:43 #1599370

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6811
Harlingen?
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 18:52 #1599373

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
Palomine schreef :
Harlingen?

nee niet harlingen, zou wel kunnen maar is even een stukje roeien
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 18:54 #1599374

Enkhuizen?
Feeling 326 di
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 19:03 #1599378

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
nee verkeerde water
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 19:19 #1599381

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32549
Slenk?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 nov 2024 19:26 #1599384

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Schuitengat?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.008 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl