Onderstaand een aantal foto's. Het is me, zoals gezegd, niet gelukt om de as eruit te krijgen. Gelukkig wel met een van de technisch specialisten van het forum kunnen overleggen wat te doen. Opvallend was, dat de asdikte ter hoogte van de impeller dikker is dan ter hoogte van de keerring (die overigens €3,60 p/st kostte...). Het wormwiel durfde ik er niet af te trekken, mede omdat ik geen pullytrekker heb. De keerring met een punttang eruit gehaald, uit de nieuwe keerring het spiraaltje gehaald, rubberringetje achter de keerring vervangen, toen de ring ingevet en in het huis geschoven en vervolgens het spiraaltje geplaatst.
Dat er bouten miste, zoals eerder gemeld, dat klopt; het schroefdraad zit bij de rechter twee bouten in het huis (zie foto). Een K-klus om die los te krijgen!
Nieuwe impeller erin met wat vet, pakking er goed opzetten (!), dicht draaien, afsluiter weer open zetten en motor starten. Alles bleek na het plaatsen van een nieuwe pakking dicht. De 1e pakking was klem gekomen tussen impeller en huis en lekte daardoor.
Super hoe jullie me zo snel en adequaat hebben willen helpen. Dank je wel!
Gregor