Die MOLEX stekkers zijn er t/m 15 polig en de diameter van de pinnen is 2,13mm.
Als ik het niet mis heb zit de female kant (
zit aan de kabelboom en het mannentje (A) aan het paneel gedeelte.
Oranje is de bekrachting van het voorgloei relais en transparant is de voeding v/h voorgloei controle lampje. Met een Ohmmeter kun je bepalen welke op oranje aangesloten moet worden. 17/19 van het contact slot moet verbinding hebben op oranje via ?? naar aansluiting 86 op het voorgloei relais. Het schema is een beetje wazig om alles te kunnen zien. Maar op het kontakt blokje naar het paneel kun je met een Ohmmeter op één draad een lage weerstand meten en de andere zal niks aangeven. Althans als het voorgloei indicatie lampje niet stuk is zal daar de lage weerstand door lopen, evt lampje eruit halen om zeker te weten. Daar moet dus de transparante kabel op aangesloten worden, de oranje op de andere die dan 0 Ohm geeft op aansluiting 17/19 v/h contactslot. Op het stekkerdeel aan de kabelboom is het wat lastiger maar dan zou je het voorgloei relais moeten opzoeken en daar vanuit meten welke oranje is (aansluiting 86) en welke transparant (aansluiting 87) is.
Wanneer je het contact naar STOP draait hoor je dan iets klikken bij de motor (stop solenoid)? Zo niet even meten of de accu spanning op het contact staat. Als het sleutel contakt op OFF staat kun je op de rode draad en aansluiting 30 v/h contact slot 12V meten.
Zoniet dan met de zwarte draad v/d voltmeter op massa motorblok en de rode plus o.a. de stekker pin 1, zekering, hoofdschakelaar en accu op 12 volt controleren.
Heb je trouwens al ergens spanning op het paneel kunnen vinden?