Saeftinghe schreef :
Ja Zeekraal, tot de andere verbruikers zoveel hebben verbruikt, dat je starten wilt, en dan de startmotor het net niet meer doet.
En spanningspieken veroorzaakt op de voeding van allelei gevoelige, dure gadgets.
Nee hoor want ik heb de capaciteit van mijn accubatterij goed berekend.
Mocht deze onmogelijkheid zich toch voordoen, trek ik eerst de trukendoos open en is die leeg, start ik de motor gewoon met de hand,
Spanningspieken heb ik kennelijk de laatste 38 jaar nog niet gehad, dit nog los van het feit dat ik geen gadgets aan boord heb. Laat staan dure.