Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud

dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 14:18 #383274

  • ruud2
  • ruud2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 73
Beste Forumleden,
Ik was afgelopen maandag in A'dam Noord bij de Honda Dealer en heb wat info gevraagd omtrent mijn Honda BBmotor of er een afstandbediening daarvoor bestaat. Verder het eea. over servicebeurt voor de motor. Toen ik het over het Zeilersforum had was er een opmerking dat leden van ons wat zeurderig waren. Nu weet ik dat het niet altijd even soepel gaat tussen winkelier en klant met betrekking tot verleende service maar ik heb mn bedenkingen hierover. Zijn er leden die er een mening over of ervaringen mee hebben en dat met mij zouden willen delen? PB'tje of anders?
Ruud2.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 14:35 #383276

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Misschien had ie een ontevreden klant die dreigde met publicatie van zijn ongenoegens op ZF? Ik kan me zo van de afgelopen jaren niets herinneren dat wijzen zou op een getroubleerde relatie tussen deze dealer en forumleden.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 14:40 #383277

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
Misschien een forumlid dat met een bak (tegenstrijdige) informatie, opgedaan op ZF, kwam en advies van hem niet zonder meer aannam?

Kan me inderdaad geen specifieke dingen omtrent deze dealer herinneren. Volgens mij was er laatst zelfs een keer erg positief bericht over de hondadealer regio amsterdam door Pjetrow?
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 14:43 #383278

  • Fer
  • Fer's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7306
We moeten beetje oppassen met dit soort discussies , je kan som meer kapot maken dan je wilt en discussie moeten in dit geval op vijten zijn berust



Mvg Fer
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 14:51 #383279

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Uiteraard moet je hiermee oppassen! Maar we zitten hier overduidelijk niet om wie dan ook zwart te maken, Fer. Integendeel, zou ik bijna zeggen.

Ik move trouwens even de boel naar Motoren.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 15:27 #383292

  • Fer
  • Fer's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7306
Weet ik maar zie post soms nog wel eens uit de hand lopen vandaar me opmerking, als het betreffende bedrijf zijn werk niet goed doet dan mag en moet dit natuurlijk bekend worden

Mvg Fer
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 19:57 #383429

  • Dekaag
  • Dekaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 218
Zeilers zijn vaak de kritische klanten als ze met hun motoren komen.
Vaak best terecht dat men doorvraagt en gewoon wil weten hoe en wat.

Dealers van motoren die vaak motorboot gericht zijn, kunnen dat als zeuren ervaren.
Het is de kunst van de dealer om dit voor zichzelf te houden en dat niet aan klanten te ventilleren.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: dealer van Honda BBMotoren/onderhoud 28 mrt 2013 20:47 #383469

  • Fer
  • Fer's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7306
Helemaal mee eens je hoort je als dealer of monteur enz altijd netjes en correct op te stellen


Maaaaaar jaaaaa dit is geen ideale wereld :P


Mvg Fer
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.117 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl