Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: startslot op yamaha F9.9AEM?

startslot op yamaha F9.9AEM? 24 mrt 2015 09:48 #609001

  • Plumber
  • Plumber's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5
Ik heb een bovengenoemde motor en wil daar eigenlijk een startslot op zetten.
nu start je de motor door op de knop aan de voorzijde van de kap te drukken.
dit is erg onhandig want de motor hangt in een bun.
Nou heb ik wel wat rond geneusd maar kom er niet echt uit.
kan ik een contact slot zetten op de draden van deze knop?
Of gaat er dan iets helemaal verkeerd?
Alle tips, schema's en eventuele art. Nummers betreffende startslot zijn welkom.
bij voorbaat dank remco
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

startslot op yamaha F9.9AEM? 24 mrt 2015 09:52 #609002

drukknop eruit halen en de draden verlengen
dan kun je de startknop plaatsen waar je wil
lijkt mij het makkelijkste
een contactslot voegt volgens mij niet zoveel toe

groeten
Frank
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

startslot op yamaha F9.9AEM? 24 mrt 2015 11:51 #609045

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1430
Ik heb bij bootland een startslot gekocht om dit in te bouwen in de gashendel. Ik had alleen niet aan mijn choke gedacht. Die zit mechanisch op de motor bij mij. Dan heeft het verlengen van de startknop niet zoveel zin. Ik meen dat jij een e-choke hebt. Dus is het een kwestie van draden verlengen naar een andere drukknop of een startslot.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

startslot op yamaha F9.9AEM? 24 mrt 2015 21:00 #609300

  • Plumber
  • Plumber's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5
ik denk inderdaad dat de drukknop omleggen de meest handige oplossing is.
kan ik altijd nog een startslot opzetten of zo.

bedankt voor de reacties
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.105 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl