Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Uitlaat kapot; flinke roetschade in de boot

Uitlaat kapot; flinke roetschade in de boot 12 mei 2015 13:20 #624567

Het achteronder is ook weer fris. Niet te bereiken maar met sproeiers, tuinslangen en lappen op stokken kom je een heel eind. De roet lijkt qua interieur mee te vallen. Alleen de keukenkastjes en koelkast zijn smerig.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Uitlaat kapot; flinke roetschade in de boot 12 mei 2015 14:02 #624575

  • Cat-36
  • Cat-36's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1584
Fijn voor je dat t zo snel op te lossen is en niet teveel roetschade :-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Uitlaat kapot; flinke roetschade in de boot 12 mei 2015 14:03 #624576

Heel fijn dat het mee lijkt te vallen!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Uitlaat kapot; flinke roetschade in de boot 12 mei 2015 15:43 #624609

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2278
Dat is goed nieuws; kost wat tijd en energie, maar het ziet er weer toonbaar uit.

Nu de uitlaat zelf nog even fixen ;)

Succes! Vuurschepenrace begint bijna....... :lol:

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Uitlaat kapot; flinke roetschade in de boot 06 nov 2015 13:12 #679665

Boot staat op de kant en ik ben het zeizoen redelijk doorgekomen. GunGum met een RVS slangklem er omheen en na uitharden goed aandraaien deed de truc. Nog een (hele)kleine lekkage, dus zeer lange motorstukken met de luiken en motorkist open.

Nu moet de B^tch los.

Zoals altijd zit het op een vrij onbereikbare plek, dus ik wil van te voren zo goed mogelijk weten wat ik tegen ga komen en of er trucs zijn.

Weet iemand of beide schroefdraden de zelfde kant draaien? Links en rechts draad dus...

Ik wil het geval eerst flink laten weken in de kruipolie. Weet iemand nog andere truuks?

De hoop is dat het verroeste koppelstuk uit het spruitstuk en de menger komt. Spruitstuk met name is onbetaalbaar...
Laatst bewerkt: 06 nov 2015 13:25 door boarderbas.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Uitlaat kapot; flinke roetschade in de boot 06 nov 2015 13:27 #679669

Succes!
Only fools rush in
syonlyfoolsrushin.blogspot.nl/
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.112 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl