Nu al twee maal is het borgbout uit de koppeling tussen gaskabel en motorhendel los getrild.
De koppeling is een stalen staafje met aan de ene kant de gaskabel, halverwege een gat en aan de andere kant schroefdraad voor het borgbout. Het kogeltje van de motorhendel Valt in het gat en het borgbout zet de kogel vast.
Je kan het stafje net op de foto zien, rechts
Het borgboutje heeft drie sleuven om mee vast te draaien, maar blijkbaar is vastnieten vast...
Wat doe ik fout / mis ik / kan ik doen.
Boutje extra er in draaien om te fixeren?
Locktite oid, maar als het dan weer los moet met die rare ster ben ik bang dat ik het eerder stuk draai dan dat het los is
Bvd