Goedenavond forumleden! Ik ben 3 dagen geleden begonnen met mijn eerste 2 takt uit elkaar te halen en schoon te maken waar nodig. Echter heb ik geen foto's gemaakt en dat was misschien niet het meest slimme wat ik had kunnen doen. You tube, google enz, allemaal gedaan maar het word tijd om dit af te sluiten.
Tot op heden gedaan:
1. benzinefilter nageken.
2. alle slangen nagekeken op verstoppingen.
3. carburateur schoongemaakt.
4. bougie nagekeken.
5. tank laten leeglopen, schoongemaakt.
Nu zit ik met het volgende: ik krijg die carb niet meer in elkaar omdat ik het niet meer zie. Iemand die mij even wil helpen? Ook me de juiste afstellingen
Vg,
Sebastiaan