Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Pech Volvo md11c

Pech Volvo md11c 18 apr 2016 16:09 #726844

  • Allegra
  • Allegra's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 357
Wij zitten met een scheurtje in de cylinderjacket art.nr. 833830.
Weet iemand een niet al te dure oplossing ???



Contest 31HT
Laatst bewerkt: 18 apr 2016 16:09 door Allegra.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Pech Volvo md11c 18 apr 2016 17:14 #726863

  • Ilex
  • Ilex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9485
Dubbelpost!

Komt hierin een losse cilinderbus?
Kan je het dan niet laten braseren?

Dubbel antwoord :lol:
Sous les pavés, la plage.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Pech Volvo md11c 18 apr 2016 17:22 #726866

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Ik zal de andere posting archiveren en deze posting naar "Motoren" verplaatsen.
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Laatst bewerkt: 18 apr 2016 17:31 door Faran.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Pech Volvo md11c 18 apr 2016 19:50 #726939

  • Joop66
  • Joop66's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9237
Dit is inderdaad pech.

Is de motor te heet geweest? Of was er veel kalk aanslag in de koelkanalen?

Ja, ik denk dat dit nog te maken moet zijn.

Lassen, boring weer aan de maat maken. etc. Een goed revisie bedrijf kan je daarbij helpen.

Niet zelf gaan lopen klooien, dan kun je t cilinderblok zeker weggooien.

Een andere optie is om een donormotor te vinden waar net zo'n cilinderblok in zit. Een ouwe die niet meer loopt, kan dit nog prima opleveren.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Pech Volvo md11c 18 apr 2016 20:30 #726953

  • Allegra
  • Allegra's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 357
Erg bedankt voor de reacties. Bij nadere informatie blijkt het idd te kunnen worden gelast. Scheelt weer een slok op een borrel :)
Dit draadje kunnen we dus weer sluiten
Contest 31HT
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Pech Volvo md11c 18 apr 2016 20:38 #726958

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Op slot gaat dit topic niet. Altijd handig voor reageerders in de toekomst. Topics op slot zijn alleen topics met verkochte artikelen of vervelende topics.
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl