Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik de eigenaar van een Daimio 720 en nieuw dus ook op dit forum

. Achter de Daimio heb ik een 9.9 PK Mercury 2 takt langstaart. Prima motor, maar ik vind hem nog al zwabberen achter de boot, en bang dat de ophang een keer gaat bezwijken door dit bewegen.... / of dat het polyester dit niet trekt al die bewegingen.... Er zit een ophang op die je omhoog en omlaag kunt instellen. Is mijn vrees reƫel ?, en hebben jullie adviezen hoe de motor 'steviger' achter het schip te kunnen bevestigen?