Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Rugerinni MM190 (2cyl) lekt olie

Rugerinni MM190 (2cyl) lekt olie 22 nov 2016 17:55 #786526

  • vvanham
  • vvanham's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 13
Hallo allemaal. Mijn Rugerinni MM190 (2cyl) lekt wat olie , met name wanneer de motor langere tijd draait. De pakkingen van de klepdeksels zijn al vervangen, maar daar houdt mijn kennis ook wel een beetje op. Is er iemand, of weet iemand een monteur(partikulier of een bedrijf) die me zou kunnen helpen? De boot ligt in Herkingen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Rugerinni MM190 (2cyl) lekt olie 22 nov 2016 23:19 #786691

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Forumlid Fer kan je wellicht helpen.

dieseldokter.nl/
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Rugerinni MM190 (2cyl) lekt olie 22 nov 2016 23:32 #786695

  • Mephisto
  • Mephisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 1724
waar lekt de motor precies olie?
bijvoorbeeld bij het vliegwiel of bij de onderste poelie die de dynamo aan drijft

zonder die informatie is het een beetje lastig adviseren.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Rugerinni MM190 (2cyl) lekt olie 27 nov 2016 07:44 #787774

  • vvanham
  • vvanham's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 13
Ik weet niet precies waar hij lekt, maar heb inmiddels een bedrijf ingeschakeld die er naar wil kijken. Bedankt voor de reacties!

Vincent
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl