Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: SABB G druppelt bovenaan filter

SABB G druppelt bovenaan filter 14 apr 2017 09:29 #826149

  • ironman
  • ironman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1619
Na het lezen gisteravond van de SABB G handleiding realiseerde ik me dat de reden waarom de motor in mijn nieuwe bootje diesel druppelt, heel misschien is dat een ontluchtingsnippel bovenop de brandstoffilter open staat. Het was me bij aanschaf gezegd na het varen altijd de brandstofkraan dicht te draaien, maar dat was ik vergeten gisteren. De boot ligt te ver weg om voor het werk heen te rijden, dus misschien tref ik vanavond een plas diesel in mijn bilge. Een doorwaakte nacht was dat...

==> Weet iemand toevallig wat de schroefmaat is van het ontluchtingsschroefje bovenop het brandstoffilter?
geloof niet alles wat je denkt
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl