Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: startperikelen nieuwe motor

startperikelen nieuwe motor 24 aug 2017 12:58 #865122

  • HPV
  • HPV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6154
ik bedoel echt de retourleiding.

Als je de tank (deels) wilt aftappen en je sluit op de motor een losse slang aan op de plek waar nu de retourleiding is aangesloten dan loopt je tank na het starten van de motor gewoon leeg in een los vat via de retourleiding-aansluiting.

Motor pompt behoorlijk wat rond maar het hoeft niet persé terug naar de tank te gaan...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

startperikelen nieuwe motor 24 aug 2017 16:22 #865188

  • Toekomst
  • Toekomst's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1059
HPV schreef :
ik bedoel echt de retourleiding.

Als je de tank (deels) wilt aftappen en je sluit op de motor een losse slang aan op de plek waar nu de retourleiding is aangesloten dan loopt je tank na het starten van de motor gewoon leeg in een los vat via de retourleiding-aansluiting.

Motor pompt behoorlijk wat rond maar het hoeft niet persé terug naar de tank te gaan...



aha
met draaiende motor. sorry dat had ik niet begrepen
een dag niet gezeild, is een dag niet geleefd
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.102 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl