Beste lezers,
Ik heb een paa vragen over een drietal censoren op een mercedes om 352. Ik neem aan dat de twee op het uitlaat spruitstuk voor de koelwater temp. Zijn (waarom twee) ?
Een onder aan het motorblok naast de mechanische oliedrukmeter. Is dat een olietemp meter?
Verder heb ik nog een koelwaternivometer, nergens, ook niet in het expansietankje is een nivo vlotter oid.
Is het de bedoeling dat deze meter enkel aangeeft of of er voldoende koelwater inzit ?
Wellicht is er iemand die hier antwoord op heeft.
Alvast bedankt,
Frank.