Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Mercedes om 352

Mercedes om 352 15 nov 2017 16:02 #891300

  • Windrose
  • Windrose's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1
Beste lezers,

Ik heb een paa vragen over een drietal censoren op een mercedes om 352. Ik neem aan dat de twee op het uitlaat spruitstuk voor de koelwater temp. Zijn (waarom twee) ?
Een onder aan het motorblok naast de mechanische oliedrukmeter. Is dat een olietemp meter?
Verder heb ik nog een koelwaternivometer, nergens, ook niet in het expansietankje is een nivo vlotter oid.
Is het de bedoeling dat deze meter enkel aangeeft of of er voldoende koelwater inzit ?
Wellicht is er iemand die hier antwoord op heeft.

Alvast bedankt,
Frank.


Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mercedes om 352 04 sept 2018 19:13 #975571

als je nog steeds zoekend bent naar antwoord bel dan Hans Versteeg 0650286633
succes
Paulus
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Mercedes om 352 04 sept 2018 21:41 #975616

  • douwe
  • douwe's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5229
Koelwater sensoren op spruitstuk
De rechter meet de koelwatertemperatuur die uit de motor komt.
De linker meet de temperatuur van de uitlaatgassen nadat die gemengd zijn met het koelwater dat in de uitlaat uitkomt.

Op de onderste foto zeer vermoedelijk de smeerolie temperatuur
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl