Normaal is er geen stelschroef daarvoor. Er is een aanslag die zorgt dat de klep (vrijwel) open gaat.
Je moet daar zeker niet in gaan boren, carburateur komt heel kritisch en het is makkelijk om iets te vernaggelen wat je nooit meer goed krijgt.
Ik zie niet helemaal wat je bedoelt overigens.
Maar: normaal is het zo dat bij klep dicht de stationairsproeier het mengsel regelt, en bij gas open de hoofdsproeier. Meestal zijn die niet te verstellen.
Als hij met gas open niet goed loopt dan is wat mij betreft de volgorde:
1) Kijken of de klep wel open gaat, een klein beetje schuin mag maar bijna volledig open (anders kabel of aanslagschroef afstellen).
2) Luchtfilter!! Dit kan het zeker verklaren. Let op de meeste motoren lopen ook niet lekker zonder luchtfilter. Dus even schoon nieuw filter erin.
3) Als dat allemaal niet werkt zijn eigenlijk nog maar 2 opties:
A) Te weinig of oude benzine... Verstopt filter, verstopte leiding, verstopte vlotternaald of verkeerd vlotterniveau.
verstopte of beschadigde hoofdsproeier: meestal niet te verstellen.
Eventueel ultrasoon laten reinigen (kost 10-20 euro), sproeier iig nooit met staalborstel of zo doorprikken, een super klein krasje is genoeg om de boel te verstoren.