Dat klopt, ik heb hier nog een 2003 liggen en volgens het schema klopt het. Ook nog wat informatie van de alternator (dynamo) deze heeft geen -op de behuizing, dus ook geisoleerd. Ik heb heel wat opzoekwerk gedaan en veel door gemeten. Even het verhaal vertellen. Ik heb deze boot dit jaar gekocht met het verhaal dat de motor af en toe startproblemen had en dat het was op gelost door de verkoper met een andere zekering houder, op de motor zitten 2 zekeringen van volvo met 4 aansluitingen, als de zekering springt kun je gewoon de stekker een plaatsje verzetten. Super duur en vervangen door een zekering houder waarschijnlijk van de action. Dit jaar geen problemen gehad maar de aansluitingen van de accu’s was een ramp. De bedoeling was gewoon de scheidingsdiode vervangen en de chaos wat opfrissen. Wat ik ontdekte, de - kabel van de accu naar de motor had een gesmolten isolatie. De massa aansluiting op de massa schakelaar stond gewoon los. De meeste kabels waren gewoon veel te dun en voorzien van slechte en dunne kabel ogen. Ondertussen alle accu kabels vervangen met nieuwe kabelogen opgeperst, nieuwe batterij schakelaars, victron dc/dc lader gemonteerd. Nu de motor kabelboom wat herstellen. Kijk toch alle accukabel bevestigingen na, ik heb geen problemen gehad maar dat was maar een kwestie van tijd.