Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten
Doelgericht je overbodige artikelen aanbieden kan hier.

LET OP: Berichten worden niet direct geplaatst, maar pas als een moderator heeft beoordeeld of deze aan de Huisregels voldoet!

Advertenties worden alleen geplaatst met vermelding van een vraagprijs. Controleer dus even of er een vraagprijs in je advertentie staat, voor je op Opslaan klikt. Na opslaan dus graag even geduld tot een moderator het bericht heeft beoordeeld.

Onderwerp: garage sale.. railingnet, stootwil, etc.

garage sale.. railingnet, stootwil, etc. 14 juni 2026 13:58 #1689009

  • mystic
  • mystic's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 55
opruiming van de nodige spullen die we, niet meer nodig hebben...

railingnet, geknoopt: 5m lang. --> gratis
railingnet, gevlochten: 14 m lang. --> 25 euro.
tankgever: 5 euro
afdekkapje garmin ( bv. GMI10)--> gratis
schakelpaneel dehler 35 CWS: gratis.
klemprofiel voor kuiptafel --> gratis.
stootwil wit, lengte ongeveer 55 cm. --> gratis.

stuur ff een PB en als er iets voor je bij zit, afhalen in Rotterdam.







Bijlagen:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

garage sale.. railingnet, stootwil, etc. 14 juni 2026 15:49 #1689021

Hoi Mystic,
Ik ben graag het schakelpaneel over. Stuur een pb
Ik ben heel tevreden met mijn Winner
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

garage sale.. railingnet, stootwil, etc. 14 juni 2026 17:53 #1689039

Je hebt een pb
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

garage sale.. railingnet, stootwil, etc. 15 juni 2026 06:54 #1689087

  • LucBoot
  • LucBoot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 129
pb gestuurd!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

garage sale.. railingnet, stootwil, etc. 15 juni 2026 21:37 #1689273

  • mystic
  • mystic's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 55
tafelrail, railingnet, schakelpaneel en stootwil zijn al gereserveerd...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

garage sale.. railingnet, stootwil, etc. 16 juni 2026 17:21 #1689438

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Is dat afdekkapje voor de garmin er nog?
Je krijgt pb
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl