Ik overweeg als tweede optie naast een Etap 28 een contest 30 b van 1976 aan te schaffen. Schip heeft een nieuwe motor en lijkt in goede staat van onderhoud. Zijn er speciale aandachtspunten bij dit schip om op te letten? Ik hoor graag tips enreactoes. Ben nieuw op dit forum. Groet Paul