Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Contest 30b

Contest 30b 08 juli 2013 21:14 #414255

  • Remaco
  • Remaco's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5
Ik overweeg als tweede optie naast een Etap 28 een contest 30 b van 1976 aan te schaffen. Schip heeft een nieuwe motor en lijkt in goede staat van onderhoud. Zijn er speciale aandachtspunten bij dit schip om op te letten? Ik hoor graag tips enreactoes. Ben nieuw op dit forum. Groet Paul
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re: Contest 30b 09 juli 2013 04:24 #414283

  • pieter2
  • pieter2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2208
vraag even op forum van : www.cyoc.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl