Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Korte 10 mm stagspanner

Korte 10 mm stagspanner 15 apr 2015 20:53 #616743

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Mijn mast heeft eraf gelegen deze winter, inmiddels er weer op, maar ik heb het sterke vermoeden dat e.o grapjas een stagspanner nodig heeft gehad en er een ander exemplaar voor heeft achtergelaten, want ik krijg de boel niet meer passend.

M'n achterstag zat met een 10mm spanner, echter alle exemplaren in de watersport winkel, en de exemplaren die ik heb, zijn te lang.
Tijdelijk opgelost met een 8mm exemplaar, maar wil graag weer een 10mm terug.

Weet iemand een adres waar "exotische" (korte) 10mm spanners verkrijgbaar zijn?

En nee..de mast of boot is niet gekrompen in de was :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Korte 10 mm stagspanner 15 apr 2015 21:48 #616756

Merkwaardig. Een "wisseldief" komt op mij heel opmerkelijk voor.

Is je voorstagspanner niet verder uitgedraaid dan voorheen? Of kan je de voorstag wellicht op een ander punt bevestigen (op een gat meer naar achteren bijv.)?

Albert45 weet jij wellicht wat er aan de hand kan zijn?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Korte 10 mm stagspanner 16 apr 2015 05:31 #616770

  • Ejob
  • Ejob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 701
Ik heb maar 1 plek voor de voorstag.
1 draadeind lag overigens los naast de mast, dat niet meer in een spanner paste. Dat sterkt mij in het vermoeden van een wisseltruc.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.107 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl