Mijn mast heeft eraf gelegen deze winter, inmiddels er weer op, maar ik heb het sterke vermoeden dat e.o grapjas een stagspanner nodig heeft gehad en er een ander exemplaar voor heeft achtergelaten, want ik krijg de boel niet meer passend.
M'n achterstag zat met een 10mm spanner, echter alle exemplaren in de watersport winkel, en de exemplaren die ik heb, zijn te lang.
Tijdelijk opgelost met een 8mm exemplaar, maar wil graag weer een 10mm terug.
Weet iemand een adres waar "exotische" (korte) 10mm spanners verkrijgbaar zijn?
En nee..de mast of boot is niet gekrompen in de was