Nadat ik zondag avond voor het eerst de zeilen heb gehezen ben ik tegen een paar dingen aangelopen het gaat om een FA spanker.
De volgende problemen kwam ik tegen:
- fokkeval ging tijdens het zeilen steeds slapper staan.
- ik miste een neerhouder
- losse grootschoot bevestiging op de giek
- giek is een beetje krom
- lummelbeslag van de giek is verbogen
- de bevestiging van de rvs pijpjes die de zeistagen op spannijg houden die zijn van plastic en beginnen scheuren te vertonen
Voor de mast mis ik de orginele fokkenval spanner zijn deze ergens los te verkrijgen?
Wie weet er een bedrijf waar ik.een nieuwe giek zou kunnen laten maken en de mast laten aanpassen om die spival inwendig te laten lopen ?
Voor die plastic bevestiging zijn er kant en klare oplossingen ervoor zodat ze ook verstelbaar worden?
Alvast bedankt voor de informatie