boarderbas schreef :
Een bezoek van een zeilmaker is nooit gratis. Als jij vind dat de zeilmaker niet aan je zeil mag verdienen, dan mag je ook niet verwachten dat hij je in de watten legt. Als jij besluit niet lokaal te kopen, maar heel Nederland (of de wereld) afshopt voor de laagste prijs, dan mag je niet verwachten dat de zeilmaker bij de eerste kik op de stoep staat.
Ik begrijp inderdaad dat een zeilmaker niet zomaar bij iedereen langs gaat rijden...
Maar waar lees je dat TS vind dat de zeilmaker niet aan zijn zeil mag verdienen? En het ís toch een lokale zeilmaker?
Maargoed, zoals Sneaker eerder al zei. Beste om zeilmaker te bellen, uit te leggen dat je niet tevreden bent, en vragen of er een oplossing mogelijk is.
Neem aan dat de zeilmaker ook tevreden klanten wil, en die zal er hopelijk alles aan doen om het probleem op te lossen, of naar tevredenheid van de klant uitleggen waarom het zeil wel ok is (dan kan met een bezoekje, maar is aan de zeilmaker natuurlijk...)