beewee schrijft:Daarom schrijf ik ALTIJD op wie ik aan de lijn heb, en wanneer.
Niets zo makkelijk om anonieme callcenter medewerker te zijn en lukraak een ***antwoord te verzinnen, in plaats van eerlijk te zeggen: "sorry meneer, ik weet het niet, of niet helemaal zeker. Ik stel voor dat ik het voor u uitzoek en u dan terugbel".
En daarom heb ik gekozen voor een relatief kleine en locale assuradeur. Misschien niet de goedkoopste, maar gespecialiseerd in de watersport, altijd persoonlijk contact (kennen je bij naam), zoeken dingen voor je uit en bellen ook terug als ze dat zeggen. Verzekering zelf loopt via De Europeesche Verzekeringen, maar bij schade keren ze vlot en zonder geouwehoer uit (helaas ervaring mee).
Zeker bij dit soort zaken wens ik als klant behandeld te worden. Ik accepteer dat dat extra kosten met zich mee brengt (alhoewel dat in de praktijk ook best meevalt).