koko schreef :
Boot gaat zeker niet voor verkoop het water in, dat zou dom zijn tegenover een koper. Maar eenmaal in het water moet hij wel blijven drijven natuurlijk, en dan op een veilige manier en niet halfbakken. Daar ga ik mijn collega een beetje bij helpen. Vandaar deze vraag, want je ziet ook zomaar iets over het hoofd.
Oké, uit je eerste post begreep ik zoiets:
koko schreef :
Het wordt tijd om afscheid te nemen van de boot, maar ze weet niks van boten.
Het advies blijft. Mijn ervaring is dat bij een keuring juist dingen "bovenwater" kunnen komen, die je vóór de te waterlating graag wilt weten. Zo niet, dan is het in ieder geval handig om bij de te waterlating te vragen om de boot te mogen inspecteren op lekkages (dus in de banden te laten hangen). Mocht er iets mis zijn, dan óf snel verhelpen óf toch weer de kant op.
Een collega helpen is natuurlijk helemaal goed! Kan nog een leuk project worden!