Ik sanp wat mijn fout was. ik zag de watergekoelde uitlaat als onderdeel van de cilinderkop en dat is naturulijk niet zo
Alleen wordt het nu dus een heel stuk alstiger omdat je het warme water wat uit blok en kop komt azou moeten aftakken aftakken waar het uit de thermostaat komt en dat kan kan niet omdat er een driewegthermostaat ( en dat wist ik dus niet) gebrukt is.
Alleen als dat niet zo zou zijn en de koude bypass niet via de themostaatuitgang zou lopen kun je daar het hete water aftappen en er bij de ingang van het spruitstuk weeer in kunnen voeren.
Dan zou je dus de ingang van het oude bypasswater die nu op het thermostaathuis zit los moeten halen en het gat af moeten dichten en het koude bypasswater direct op de ingang van het spruitstuk moeten zetten via eenzelfde smoorgaatje (
FX) als er nu in het thermostaathuis zit.
Ik zal een een plaatje maken hoe ik mij dat dan vorostel.
En het is maar een idee dus begin maar te schieten.
Ad