Hallo,
Ik wilde even een top ervaring met Spinlock delen:
Ik heb begin 2020 een Deckvest 6D gekocht. Bij het openritsen voor visuele inspectie ging de rits kapot. Gisteravond een mailtje gestuurd naar Spinlock in de UK met een foto van de rits. Vanochtend vroeg had ik al een e-mail van de marketing manager. Hij gaf aan dat dit zeker niet hoort, dat ze dit intern als kwaliteitsincident gaan melden, en dat ze direct een nieuw harnas opsturen. Ik hoef dan alleen maar de opblaasbare bladder over te zetten en alles is weer als nieuw.
Dit is al de 2e keer dat Spinlock zo servicegericht reageert. Voor de MOB1 die ik op onze vesten heb gemaakt is er een apart touwtje voor de Deckvest vesten. Na een mailtje met de vraag waar ik die kon bestellen, stuurde Spinlock direct 3 setjes toe. Gratis, zonder gezeur en binnen 3 dagen in huis.
Het zijn premium producten, maar naast het draagcomfort is ook de service top!
Ps. Nee geen aandelen