Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Complimenten voor service van Spinlock

Complimenten voor service van Spinlock 01 feb 2021 13:01 #1249637

  • MarcelT
  • MarcelT's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 900
Hallo,

Ik wilde even een top ervaring met Spinlock delen:

Ik heb begin 2020 een Deckvest 6D gekocht. Bij het openritsen voor visuele inspectie ging de rits kapot. Gisteravond een mailtje gestuurd naar Spinlock in de UK met een foto van de rits. Vanochtend vroeg had ik al een e-mail van de marketing manager. Hij gaf aan dat dit zeker niet hoort, dat ze dit intern als kwaliteitsincident gaan melden, en dat ze direct een nieuw harnas opsturen. Ik hoef dan alleen maar de opblaasbare bladder over te zetten en alles is weer als nieuw.

Dit is al de 2e keer dat Spinlock zo servicegericht reageert. Voor de MOB1 die ik op onze vesten heb gemaakt is er een apart touwtje voor de Deckvest vesten. Na een mailtje met de vraag waar ik die kon bestellen, stuurde Spinlock direct 3 setjes toe. Gratis, zonder gezeur en binnen 3 dagen in huis.

Het zijn premium producten, maar naast het draagcomfort is ook de service top!

Ps. Nee geen aandelen :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Complimenten voor service van Spinlock 01 feb 2021 21:04 #1249785

  • redshift
  • redshift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3303
Mooie service. Zelfde ervaring met Secumar, waar ik door een domme actie bij de winterinspectie de rits de verkeerde kant op bewoog (mijn schuld). Opgestuurd, gratis een compleet nieuw harnas + hoes voor het vest.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Complimenten voor service van Spinlock 01 feb 2021 21:34 #1249797

Ik had wat technische problemen met 1 van hun valstoppers. Dat was zeer netjes afgehandeld door ze en er zijn me toen kostenvrij nieuwe onderdelen opgestuurd.
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Complimenten voor service van Spinlock 06 feb 2021 19:55 #1251174

  • MarcelT
  • MarcelT's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 900
Nou, vandaag het pakketje van Spinlock ontvangen. Ik rekende op een vervangend onderdeel. Omdat het teveel gedoe zou zijn voor mij hebben ze een compleet nieuw Deckvest met alle toeters en bellen erop toegestuurd.

Ik was al onder de indruk van de goede service, maar hiermee overtroffen ze mijn verwachtingen!
Waren alle fabrikanten maar zo sterk in de service.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Complimenten voor service van Spinlock 07 feb 2021 10:48 #1251360

  • Ilex
  • Ilex's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8482
Gelijkaardige ervaring met Secumar vesten.
En de zijkanten van Spinlock valstoppers waren gebarsten. Boot was meer dan 10 jaar, de stoppers ook. Zonder problemen nieuwe zijkanten gekregen!

Inderdaad topservice.
Laatst bewerkt: 07 feb 2021 10:49 door Ilex.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Complimenten voor service van Spinlock 14 feb 2021 21:46 #1253593

  • yannick
  • yannick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 335
Goed om te lezen dat er nog steeds bedrijven zijn die als ze flinke prijzen vragen ook niet te beroerd zijn ook écht support te leveren en staan voor de kwaliteit van hun producten!

Helaas heb ik (buiten de watersport) hele andere ervaringen met premium prijzen vragende merken waardoor ik steeds minder bereid ben om meer geld uit te geven aan iets wat 'beter' is bij een bedrijf met 'betere support'. Laten die bedrijven hier een voorbeeld aan nemen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.117 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl