Dat heet beleid en is al een tijdje de norm,
ook sommige tandarts praktijken/organisaties werken zo, behandelen aan de hand van het beleid, en niet wat er werkelijk echt nodig is, dat komt op de tweede plaats, en later pas, na dat het beleid is uitgevoerd als je er specifiek om vraagt .
zelf vragen ze het niet eens meer.
ik vind het niks, wat werkt volgens een beleid,
Jeroen-Pion schreef :
Kan nog gekker , ik moest vorig jaar een nieuwe kWh meter op de zaak ..
Dan komt enexis en een oude kast dus achter de bak waar de meter op zit zit een soort van asbest achtige plaat .
Goed het proctol van enexis is sample nemen en laten testen , prima . Dat duurt een uurtje of wat , geen asbest .
Vervolgens zie ik de monteur een kitspuit ter hand nemen en stopt een vol patroon erin en zegt ik hoop dat het genoeg is ik heb er nog maar 1 , ik vraag uhm wat ga je kitten dan ? Nou meneer de hele bak aan de randen !
Waarom ja voor de asbest vezels ! Maar de test zei geen asbest , ja maar wij nemen geen risico dus kitten . En als de test positief was geweest ? Ja dan kitten we ook hoor , dus de plaat hoeft niet weg ? Nee meneer die laten we altijd zitten want dat is veel te veel werk dus kitten we altijd . Maar waarom test je dan als je ongeacht de uitslag toch kit en het altijd dus hetzelfde is , nu kijkt de man even verbouwereerd uhm ja kantoor heeft dat zo bepaald ..............
Ik zeg en nu ga jij die hele kit spuit leegspuiten op de naad van de onder bak ? Ja meneer ! Nou dat denk ik dus niet want dat wordt 1 kliederboel en ziet er niet uit natuurlijk , ja meneer zo doen wij dat altijd , prima maar ik wil het niet hebben , nou meneer dan mag ik de meter niet vervangen , mooi dan niet . Monteur pakt in belt kantoor en kantoor zou mij bellen. 3 dagen bellen ze , ja nee ja zus en ja zo ........4 weken later nieuwe monteur meter vervangen zonder kit ........
Flexibel kantoor dus
En logica ver heel ver te zoeken .