|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Display Geonav 4c aan vervanging toe
Display Geonav 4c aan vervanging toe 18 juli 2014 07:59 #533563
|
|
Het kan altijd nog hagelen...
|
Re: Display Geonav 4c aan vervanging toe 18 juli 2014 09:17 #533590
|
|
Hielkoos schippert Fan20 GARP op de Westeinder en ommelanden. Slootjevaren is ook fijn.
|
Re: Display Geonav 4c aan vervanging toe 18 juli 2014 15:16 #533663
|
|
Het kan altijd nog hagelen...
|
Re: Display Geonav 4c aan vervanging toe 18 juli 2014 18:56 #533684
|
|
Schippert niet meer met de Windfall
|



