WADnWIND schreef :
Rob10 schreef :
WADnWIND schreef :
Het inbrekers en dievengilde zal je uiterst dankbaar zijn!
Waarom zeg je er niet bij dat je je brood verdient met het veranderen van codes in marifoons? Selectieve verontwaardiging. Standaard Horizon UK doet gewoon hetzelfde wat iedere buitensportwinkel doet.
Ook jij mist het overzicht een beetje.
1.- Al lang niet meer. Als je de moeite neemt om de .COM website te lezen wist je dat.
2.- Het is simpelweg niet toegestaan
Er zijn dealers die altijd en eeuwig voor niks programmeren, ook dat had je kunnen weten van het forum.
Jij denkt dat ik dat als z.g. zure opmerking maak, maar we hebben wel eens apparatuur waar de herkomst niet van bekend is. Dat is de realiteit. In dergelijke gevallen traceren we wel via welke dealer het verkocht is, of informeren wij weer bij collega's of het wel zuivere koffie is.
Ook wordt er wel eens geïnformeerd bij ons wat de herkomst is.
Beste WadnWind ik heb toch ook wel wat moeite met je reacties.
Ik hoop maar dat je gewoon niet goed bent geïnformeerd, misschien toch eens handig deze week langs je contacten te gaan op de Mets.
Ook al benoem je het hier niet direct maar ik zie je hier op het forum als woordvoerder van o.a. True Heading Nederland en die claimt distributeur te zijn van Standard Horizon, dat jouw collega's hiervoor contact met mij hebben opgenomen, bevestigd dat;
1: Wat we dan op de .com site moeten lezen ontgaat me dan even?
2: Zou ook wel willen weten waar dat staat?
3: Als distributeur zou je toch op de hoogte moeten zijn van het beleid van Standard Horizon? Waarom deel je die niet hier?:
Ten eerste is standardhorizon uk niet zomaar een dealer maar zover mij bekend direct onderdeel van de Yaesu groep (fabrikant en merkeigenaar) en lijkt mij dat ook jullie bij hen inkopen in de (nu nog) EU?
Ten tweede is het gewoon een standaard procedure van de fabrikant die je wordt opgedragen als je het MSSI /Atis nummer zou willen wijzigen.
Ten derde is het erg onduidelijk voor welke apparaten deze procedure mogelijk is, het zou je sieren als distributeur als je zou delen welke apparaten deze optie hebben. (heeft naar mijn mening meerwaarde voor de klant)
Ten vierde zou je iedere klant kunnen adviseren (dat doe ik dan nu maar) bij diefstal Standard Horizon even via de mail op de hoogte te brengen, zij hebben namelijk een blacklist die wel degelijk (ten minste dat claimen zij) wordt gecontroleerd bij onderhoud, service en aanvraag voor de reset code.