Wat was de reden waarom u uiteindelijk de S-link 8700 hebt vervangen ?
Onderaan lees je mijn forum oproep
Ik bevind mij in een Canarisch eiland en het defect van mijn Sleipner SRV80/185T boegschroef geraakt niet opgelost.
Wie heeft hierover (Sleipner) kennis of kent iemand die het zou kunnen hebben.
Na zelf te onderzoeken wat ik kon onderzoeken (spanning,zekeringen,foutmeldingen) heb ik de Sleipner technieker voor de Canarische Jorge Ramos meerdere keren proberen te contacteren zonder resultaat, de man reageert op geen enkele oproep
Ik heb contact gehad met Imnasa Spain ze kunnen mij enkel doorsturen naar Sleipner Noorwegen
Via Sleipner Noorwegen werd mij een Britse technieker aanbevolen, een man die tegen mij zo explosief was dat samenwerken onmogelijk bleek.
Na 2 uur diagnosticeren en alvorens hij daadwerkelijk onhandelbaar was geworden vermoede hij maar was het absoluut niet zeker dat de temp sensor stuk was om dat de S-link 8700 soms het signaal 6xflash geel en groen gaf
Ik heb ASA electronic Nederland gecontacteerd, hij wist alvast dat je op de Canarische best geen Sleipner problemen hebt, maar kan wel de temp sensor leveren alhoewel hij zijn twijfels heeft dat deze zou stuk zijn.
Ik heb Rolnautic gecontacteerd en zij beweren electronica specialisten in huis te hebben maar ik heb een vermoeden dat ze ook beroep doen op de explosieve technieker
Ik heb Blancomar gevraagd of ze technische bijstand kunnen verlenen wat kon totdat ze hoorde dat de explosieve technieker niet welkom is
Nu geeft de S-link 8700 niets meer aan , de controller SP150000 geeft een groene led =op spanning en een rode led=ergens zit een fout
Via de main switch hoorde je vroeger nog een relaisklik bij on off maar ook dat doet hij niet meer.
Ziet iemand nog een lichtje in de Sleipner zwarte tunnel ?