Nachtvlinder schreef :
Zal vanavond per PB reageren!
Bedankt voor de PB's, maar toch in de groep gegooid: hierbij de meest relevante pagina's (2-5) uit het document. Wellicht leuk voor de geïnteresseerden in deze techniek. De punten die ik er met Google uit kan halen:
-Één pomp voedt beide cilinders;
-Welke knopjes die ik moet drukken voor omhoog/omlaag
Tsja, veel verder kom ik niet: volgens mij iets over het risico op vorming van een emulsie als je te lang via het overdrukventiel circuleert wanneer er niet goed ontucht is? Ik zou hulp kunnen gebruiken vanaf punt (2), Simon's notes, het ontluchten en aandachtspunten op de tweede pagina...
De plaatjes en schema's spreken voor zich: niets over de scharnierconstructie helaas - dit is waarom de kielen er onderuit gaan; ziet iemand of er iets genoemd is over de gebruikte cilinders?
Gek document eigenlijk: het lijkt nog volledig concept, terwijl er van de First 265 een heleboel rondvaren (die heeft één kiel die 100 kg zwaarder is).
Zou handig zijn als we er iets uit kunnen halen wat nog niet bekend/minder logisch is!