Het kan inderdaad een goede koop zijn als je zelf kan leven met of verbeteren van het toch wel karige interieur.
De romp zelf doet me een beetje denken aan een Kolibri 900, ook gebaseerd op een houten Van de Stadt ontwerp uit die periode. Ik weet alleen niet welk ontwerp. Die heeft wel een veel mooiere opbouw en ik kan niet goed zien of die romp inderdaad gelijk is. Als dat wel zo is, heb je wel een mooie basis want dat is een prima zeilend schip. Vraag sowieso maar even hoe de verkoper bij de benaming van de stad 28 is gekomen, zou niet de eerste waarbij dat gewoon aangenomen is.
De motor lijkt me niet zo'n probleem. Volgens mij is een Solé ook al in deze periode in de basis in Mitsubishi in dat is prima, met warmtewisselaar en al. De motor zelf doet me ook niet echt oud aan. Wel een vage installatie er om heen. WTF doet die voetpomp in de motorruimte?
Verder kan hout-epoxy zeker een goed bouwmateriaal zijn maar daar ga ik wel even verder over in dat topic
Weinig geld voor zo'n boot en dat zal deels komen door de karige uitrusting, vooral binnen. Bedank dus wel dat je met de aanschaf nog niet klaar bent. Ook is er weinig interesse voor boten waarvan hout een van de bestandsdelen is. Dat drukt nu lekker de prijs terwijl het niet persé negatief hoeft te zijn. Al zal dat jou ooit ook moeite kosten, bij de verkoop...