Update: gisteren met NV verlag gebeld, daar kwamen ze er niet helemaal uit; ze verzochten me om via de feedback button mijn issue kenbaar te maken, zodat de technische mensen achter de helpdesk ernaar zouden kunnen kijken.
Tot nu toe nog geen feedback gehad maaarrrr er is net een nieuwe update uit, die geen problemen geeft.
NV verlag weer gebeld of dat vanwege mijn klacht was, maar dat bleek niet het geval; zou om een reguliere update gaan. Wel apart, want de vorige update is van minder dan een maand geleden, dacht ik.
Hoe dan ook, ik ben weer blij.
EDIT:
Toch wel verband met laatste update; kreeg vanmiddag deze mail; nette (re)actie al met al.
thank you for your message and your feedback.
We have become aware of a issue with the last update for the nl in the old app classic version.
We have issued a new update for the NL2 that should resolve this issue.
Please restart the app with the task manager and go to charts and download the available update for the NL2 2019
I hope this helps and please let me know how you are getting along.
With best regards,
[J.S.], NV Verlag / NV Charts