Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 09:32 #45219

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Ja dag.............je kan deze plaatjes wel overal maken. Begin te merken dat dit topic een beetje begint te verwateren :cry:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 09:36 #45220

Nou Als je op het plaatje klikt, zie je in de verte een kenmerkend licht puntje(extra flash) We varen noordwaarts...
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 09:39 #45221

  • Zonsnel
  • Zonsnel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2031
Flach 10 seconden: dat moet het paard van Marken zijn!
Groet,

Zonsnel

zeilen is een manier van leven
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 09:43 #45222

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Je zou dan inderdaad zeggen het Paard van Marken, maar die heb je aan stuurboord als je zuidwaarts vaart. Volgens opgave is het noordwaarts, dus er klopt iets niet.............
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 09:46 #45223

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
IJMUIDEN
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 09:52 #45224

scheveningen.
met al deze open zee foto's noem ik ook maar eens een zeehaven.....
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 09:55 #45225

En het is.....Ijmuiden, viel wel mee dus.
Zonnie boy, ik heb het niet over 10 sec?
Bij slecht zicht kan er een extra felle flash op het puntje van de pier(zuidpier in dit geval)aangezet worden. Zo heb ik dat althans begrepen.
Its a beautiful day dus Beauty......

Martin, nogmaals dank dank dank :lol:
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:04 #45227

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Ga ff zoeken. 8)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:32 #45228

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
[/img]

Uit welke haven zijn we hier in de ochtend vertrokken. (zichtbaar op de achtergrond).

Grotere piccie hier (hoop ik)

http://i172.photobucket.com/albums/w17/02011969/DSCF1253-1.jpg
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:37 #45229

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Hoorn?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:38 #45230

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Nada!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:41 #45231

  • FFzeiler
  • FFzeiler's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 774
Enkhuizen?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:42 #45232


Mislukt, is geen groter piccie :oops: sorry voor je :oops:
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:42 #45233

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Andijk?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:45 #45234

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Hmmmm, bij mij is ie wel groter .... da;s gek.

Tis wel IJsselmeer en Andijk is in de richting .... wie o wie
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:45 #45235

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8303
Volendam?

Groeten,
Globe_Trotti
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:47 #45236

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Medemblik?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:47 #45237

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Uhhhhh, geen Volendam ...... Andijk was in de richting! Wellicht berichtjes gekruist. :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:48 #45238

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Sorry, twas weer te makkelijk .... inderdaad medemblik. It's your turn Mister Wally.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 10:55 #45239

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Wie had gezegd dat het moeilijk moest zijn......... :wink:

Maar oke, de nieuwe opgave. Waar ligt de Wallaby dit keer?

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 11:07 #45241

Marina Makkum?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 11:08 #45242

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Nee, niet in Makkum.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 11:22 #45243

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3281
schokkerhaven?

Groeten, ROb
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 11:26 #45244

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Nee, ook geen Schokkerhaven.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 11:42 #45246

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Oudeschild.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl