Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 11:44 #45247

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Ook geen Oudeschild.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 12:00 #45250

ik denk marina stavoren (ook al kan ik dat witte gebouw daar rechts dan niet goed plaatsen)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 12:03 #45252

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Nee ook niet Stavoren.

Extra info dan voor jullie. Eerder dat jaar lag de Wallaby er zo bij na een ontzettende mooie onweersbui.

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 12:10 #45253

die loodsen moeten een give away zijn, maar ik herken het niet. :oops:
kan ik wel gaan gokken, maar dan laat ik het liever aan diegenen die het echt herkennen en pas vanavond on line zijn :roll:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 12:24 #45255

  • Baines
  • Baines's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4777
Nou, ik weet inmiddels wél waar het is :D

Ik zal het niet verklappen, maarrrr wie de moeite neemt om het hele verhaal te lezen, komt hem vanzelf tegen.... :D :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 12:26 #45257

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Sportief Martin! :mrgreen:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 14:56 #45264

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Den Oever !! :idea:

Jutter.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 14:58 #45266

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Jutter heeft het bij het rechte eind. Stokje gaat naar jou!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 15:00 #45267

HMM welk hele verhaal
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 15:05 #45269

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
HMM welk hele verhaal

Dit verhaal................

www.zeilersforum.nl/index.php?...view&id=26&Itemid=61
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 15:05 #45270

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Jawel de clou zat in het verhaal van Wallaby over zijn vakantie trip, en omdat ik op het punt sta om te gaan feesten laat ik de foto maar even over aan martinbeens.

succes Jutter
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 15:30 #45271

  • Baines
  • Baines's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4777
Dit is een gravure van een heel markant herkenningspunt.

Vraag 1: Wat is de naam van deze toren?

Vraag 2: Hoe heet de dijk waar hij op is gebouwd?

Laat je niet misleiden door dat de gravure de toren weergeeft uit het jaar 1910. Hij is nog steeds als zodanig herkenbaar!

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 15:44 #45273

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
De Ven.
Oosterdijk.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 16:38 #45277

  • mick
  • mick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2526
Nee ook niet Stavoren.

Extra info dan voor jullie. Eerder dat jaar lag de Wallaby er zo bij na een ontzettende mooie onweersbui.


Mooie patrijspoortjes heeft de Wallaby in de opbouw!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 16:46 #45279

  • Baines
  • Baines's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4777
And the Emmy-Award goes to Albert!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 17:01 #45282

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Mooie patrijspoortjes heeft de Wallaby in de opbouw!

Ja erg practisch. Zijn 110 mm, kan er daardoor PVC pijp insteken als het slecht weer is. Kan ik toch ventileren zonder dat het inregent.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 17:13 #45290

Tempo zit er weer lekker vandaag, volhouden 8) 8)
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 17:48 #45294

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Het is al een paar jaartjes geleden, zie datum aan de linkerkant, dat ik met mijn Trotter Pandora hier rondkachelde. Waar, o waar was dat?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 17:54 #45296

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Kaag
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 17:58 #45297

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Het gaat inderdaad snel vandaag. Marcel, aan jou de eer. :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 18:02 #45298

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Tis Michel maar who cares, ik niet hoor. Tis dat ik daar net 2e ben geworden met een Valken bokaal. Ff naar een ander piccie zoeken. De meeste zijn van over de grens, ff zoeken.

Michel
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 18:05 #45299

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975


Welke haven verlaten we hier?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 18:21 #45303

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Tis Michel maar who cares, ik niet hoor. Tis dat ik daar net 2e ben geworden met een Valken bokaal.
Sorry Michel. Gefeliciteerd met het zilver. :D

Vr. gr. Albert
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 18:42 #45305

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Muiden?
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 okt 2008 19:22 #45314

Als die zeilster nou even een stappie opzij doet.... :?: :lol:
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl