Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 08:35 #382501

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Het eiland LangehoeksPĂ´lle in de Fleussen..?
Lijkt er iig wel veel op..

Grt,
Dion
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 08:49 #382507

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Het lijkt er niet alleen veel op, het is nog goed ook ;-) Dion jij bent!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 08:58 #382510

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Dat is mooi!
Waar staat deze markante (restje van) boom?
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 16:52 #382611

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Wordt het al tijd voor een hint? :whistle:
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:08 #382618

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
Boompje herken ik niet, maar de rietkraag doet me aan de korte vliet denken.
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:16 #382620

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Waar is dat?
Wikipedia:De Korte Vliet was een watergang tussen Leiden en Voorschoten
:lol: Nee dus..
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:18 #382622

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
Haven uit, vaargeul rechtsaf stuurboord uit, voorbij de fuiken begint de korte vliet :D
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:18 #382623

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
diwil schreef :
Wordt het al tijd voor een hint? :whistle:

Het wordt tijd voor een echte foto met herkeningspunten. :whistle:
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:45 #382638

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Jutter schreef :
diwil schreef :
Wordt het al tijd voor een hint? :whistle:

Het wordt tijd voor een echte foto met herkeningspunten. :whistle:
Nou ja; die boom is natuurlijk een herkenningspunt. Ik weet ook niet waar het ding staat, maar wie daar regelmatig langskomt zal misschien een idee hebben.
Het zal wel ergens in het noorden zijn, want Diwil is natuurlijk nog nooit in de Biesbos geweest, waar het qua begroeing ook wel op lijkt

--
stegman
Laatst bewerkt: 26 mrt 2013 17:45 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:48 #382641

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Jutter schreef :
Het wordt tijd voor een echte foto met herkeningspunten. :whistle:
Nou nou, niet meteen beginnen te huilen, het geeft niets dat je het een keer echt niet weet :P
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:49 #382643

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Stegman heeft gelijk, het is zeker in het Noorden.
Friesland dus.
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 17:52 #382645

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
wybeslot schreef :
Haven uit, vaargeul rechtsaf stuurboord uit, voorbij de fuiken begint de korte vliet :D
:blush: :blush: :blush: Zo goed ben ik op de hoogte..... Maar nee, daar is het ook niet :pinch:
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 19:15 #382695

Vlakke Brekken
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 19:48 #382709

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Klusbaasje schreef :
Vlakke Brekken
Helaas, niet juist.
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 20:22 #382713

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Staat deze boom niet halverwege de sloot tussen de Koevoet en de Langweerder Wielen? De Janesloot?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 26 mrt 2013 20:49 #382721

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
pura vida schreef :
Staat deze boom niet halverwege de sloot tussen de Koevoet en de Langweerder Wielen? De Janesloot?
WOW :woohoo: helemaal goed!!


Hylke, jij bent weer!

Grt,
Dion
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 mrt 2013 06:58 #382761

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Mooi plekje, dat landje van die visser iets verderop in de Janesloot stond te koop vorig jaar. Mooi rustig plekje ;-)

De volgende:


Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 mrt 2013 08:04 #382789

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Dat is zeker een mooie plek. Wij vonden die boom erg interessant, was een leuke voor de "waar varen we langs" dus direct maar een paar foto's van gemaakt. Wel grappig, een paar tellen later liepen we flink vast.
Ik kijk in Friesland maar weinig meer op de kaart, met onze 110cm diepgang gaat het eigenlijk altijd wel goed.. Hier gingen we dus door niet op te letten iets te ver buiten de vaargeul.
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 mrt 2013 08:07 #382791

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
Haha, daarom herkende ik hem niet, je moet daar altijd opletten dat je in de vaargeul blijft.
Daarbuiten kan je overboord stappen en droge knietjes houden :woohoo:
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 mrt 2013 20:14 #383058

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Baai van Lemmer?
Joris
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 mrt 2013 07:34 #383157

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Je zou het bijna denken met LE 50 in het zeil, maar het is niet goed ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 mrt 2013 08:11 #383174

  • Brinta
  • Brinta's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 850
Ik heb geen idee waar deze schepen varen, het zal wel boven de Moerdijk zijn, maar de titel van het plaatje "maarwaarvarendezebotters" klopt niet.
De achterste is inderdaad een botter, de voorste een Lemsteraak.
Krijg ik nu ook punten? :)
Laatst bewerkt: 28 mrt 2013 08:11 door Brinta.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 30 mrt 2013 12:01 #383935

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Tijd voor een hint?
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 30 mrt 2013 15:23 #383974

Drontermeer, bij Elburg?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 30 mrt 2013 15:28 #383975

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
witte schimmel om de hoek...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.494 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl