Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 23 mrt 2013 18:30 #381711

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Den Bommel?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 23 mrt 2013 18:38 #381718

  • Mischief
  • Mischief's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1855
De Put (Hoekse Waard?)
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 23 mrt 2013 20:15 #381752

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Anjo schreef :
Den Bommel?
Ik dacht nog: zou ie 'm zien? Het was maar één haven verderop, tenslotte..

Jouw beurt, Anjo.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 23 mrt 2013 22:25 #381796

  • Deliefde
  • Deliefde's Profielfoto
Deliefde schreef :
Ik dacht dat ie er niet meer ligt. Kijk morgen wel ff.

Er tegenover ligt nog een Marieholm als aardig refit projectje :laugh:

Zoals gezegd vandaag even langs gereden.

Dit is 'm.







Dit is dat Marieholm projectje:

Laatst bewerkt: 23 mrt 2013 22:28 door Deliefde.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 08:07 #381820

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Deliefde schreef :
Deliefde schreef :
Ik dacht dat ie er niet meer ligt. Kijk morgen wel ff.

Er tegenover ligt nog een Marieholm als aardig refit projectje :laugh:

Zoals gezegd vandaag even langs gereden.

Dit is 'm.
Albert had dus gelijk.
De boot ligt nu met de boeg in de andere richting, maar verder gebeurt er niet veel meer mee, zo te zien. Dektent ik ook weg. Stoer bootje, evengoed. Ramen lijken nog in rubberpezen te zitten, maar verder een rompje en een vaste buiskap dat heel wat aankan.
Op de wal en huiddikte meten. Als er nog voldoende staal over is een mooi project voor de liefhebber.

--
stegman
Laatst bewerkt: 24 mrt 2013 08:12 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 14:48 #381946

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Anjo schreef :
Den Bommel?
Je bent al bijna 18 uur aan de beurt, Anjo. En bent vanmiddag gewoon ingelogd, zie ik. Kun je geen plaatje vinden?

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 15:26 #381953

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Sorry, zit te veel in de Babbelbox :blush:
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 24 mrt 2013 15:29 door Anjo.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 15:36 #381955

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Anjo schreef :
Sorry, zit te veel in de Babbelbox :blush:
Den Helder. Nieuwediep. Het stuk van de marinehaven naar de brug.

--
stegman
Laatst bewerkt: 24 mrt 2013 15:39 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 15:54 #381960

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
goed :P
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 16:44 #381980

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Anjo schreef :
goed :P
Ja, sorry hoor.. Volgende:



--
stegman
Laatst bewerkt: 24 mrt 2013 16:45 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 16:49 #381982

IJssel bij Wilsum?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 17:00 #381984

  • monreve
  • monreve's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1147
Afgedamde Maas?

Stan
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 17:00 #381985

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Wijk en Aalburg
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 19:26 #382020

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Anjo schreef :
Wijk en Aalburg
Ja, lastig. Stan en jij waren tegelijktijd, dus de kans is klein dat je zijn antwoord heb gezien.
'Afgedamde Maas' op zich is te algemeen. Stan had iets meer moeite moeten doen, want dat kerktorentje is inderdaad herkenbaar als de kerktoren van Wijk en Aalburg.
Misschien lijkt die heel erg op die van Wilsum, maar daar is het absoluut niet..

Jij krijgt opnieuw de beurt, Anjo.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 20:30 #382052

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 20:33 #382054

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Wilde gok, Harderwijk.....
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 20:34 #382057

  • Deliefde
  • Deliefde's Profielfoto
Harderwijk?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 20:44 #382062

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Oudeschild.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 mrt 2013 20:45 #382064

  • Deliefde
  • Deliefde's Profielfoto
Albert 45 schreef :
Oudeschild.

Die had ik als tweede willen zeggen. Lijkt mij bij nader inzien ook Oudeschild nl.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 25 mrt 2013 05:18 #382096

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Albert heeft t goed
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 25 mrt 2013 07:19 #382111

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Waar o waar is dit? :)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 25 mrt 2013 07:48 #382125

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Alkmaardermeer?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 25 mrt 2013 09:16 #382167

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
eilandje in het säitpoel, van het snekermeer richting langweer varend?

Gr Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 25 mrt 2013 10:30 #382199

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Alkmaardermeer is goed. In de "Kalverstraat" aan het eiland.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 25 mrt 2013 11:20 #382206

  • YAMAHOELA
  • YAMAHOELA's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1289
Een nieuwe ;-)

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.626 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl