Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 12 juni 2013 13:36 #406113

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Langs een Kardinaal?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 juni 2013 04:31 #406281

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9074
Erikdejong schreef :
Gouda,

PS googlen op Narrowboat Matilda geeft en hoop info, blogs en foto's, maar geen van deze boten is in Nederland geweest, ze varen allemaal in de UK. Het lijkt me geen boot waar je het kanaal mee over wilt. Een bijzondere boot als deze zou dan toch op het internet terug te vinden moeten zijn?

Helemaal goed Erik, aan jou de volgende.

PS was even een paar daagjes zeilen.
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 18 juni 2013 18:16 #408275

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9074
Schopje, Erik heeft kennelijk even geen mogelijkheid, dus wie o wie plaatst de volgende?
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 18 juni 2013 18:37 #408279

Ik had je berichtje even over het hoofd gezien, sorry voor de vertraging :)

Welke sluis varen we hier uit:

Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 18 juni 2013 18:45 #408280

haukessluis
Laatst bewerkt: 18 juni 2013 18:47 door frou frou.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 18 juni 2013 19:38 #408300

Een lokale bekende ;)

Helemaal goed.
Op het beetje water wat hier zichtbaar is, heb ik leren zeilen in mijn optimistje.
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 04:21 #408962

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Frou frou, het is de bedoeling dat de winnaar de volgende plaat erop zet, of bij gebrek aan goede foto's de beurt vrijgeeft aan de eerst malende. Heb jij een nieuwe foto?
J
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:14 #408973

Sorry we zijn een beetje druk met Sail Den Helder (goed excuus?)

Zelfde vraag: welke sluis varen we langs ?

https://picasaweb.google.com/joost.wijngaarden/DropBox?authkey=Gv1sRgCIeAue6e3cjtCQ#5891830539463674962
De jeugd heeft de toekomst
Laatst bewerkt: 21 juni 2013 05:23 door ZeilBroer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:16 #408974

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852


Shotley, maar die voldoet niet aan de regels, moet wel een nederlandse foto zijn ;)
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:19 #408977

  • monreve
  • monreve's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1147
Dat je druk bent ala, maar dan een buitenlandse foto (Shotley Point/Orwell) in een NL zoek-topic zetten, das pas erg!

Stan
Laatst bewerkt: 21 juni 2013 05:20 door monreve. Reden: Wiebe typt sneller
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:29 #408978

Dat was me niet duidelijk, deze dan ?

https://picasaweb.google.com/joost.wijngaarden/DropBox?authkey=Gv1sRgCIeAue6e3cjtCQ#5891834384256969778
De jeugd heeft de toekomst
Laatst bewerkt: 21 juni 2013 05:30 door ZeilBroer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:32 #408981

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852

Noord Hollands kanaal
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:35 #408983

Klopt, weet je ook nog waar ongeveer ?
De jeugd heeft de toekomst
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:45 #408987

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
Denk het laatste stukje richting den helder, langs de N250
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:50 #408988

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Vlieter1 schreef :
Frou frou, het is de bedoeling dat de winnaar de volgende plaat erop zet, of bij gebrek aan goede foto's de beurt vrijgeeft aan de eerst malende. Heb jij een nieuwe foto?
J
Wat dat vrijgeven betreft: wie langer dan een paar dagen op zich laat wachten wordt gewoon gepasseerd. Het is dan weer free for all. Daar is, geloof ik, ondertussen wel consensus over..

Ook een beetje vreemd dat 'frou frou' ineens 'ZeilBroer' heet, maar dit terzijde. Begint een beetje mode te worden, dat gerommel met identiteiten..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 05:52 #408989

helemaal correct, tegenover vliegveld de Kooy
De jeugd heeft de toekomst
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 06:18 #409002

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
Zal zo even een fotootje zoeken.
@Lodwijk: Zeilbroer is de broer van FrouFrou, samen met stuurbroer.
Ze staan ook wel bekend onder de namen Kwik, Kwek en Kwak :D
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 06:24 #409005

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
wybeslot schreef :
Zal zo even een fotootje zoeken.
@Lodwijk: Zeilbroer is de broer van FrouFrou, samen met stuurbroer.
Ze staan ook wel bekend onder de namen Kwik, Kwek en Kwak :D
Een driekoppig monster, dus. En dat gaat ook als zodanig opereren in ZF?

Dat kan nog wat worden!

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 21 juni 2013 06:26 #409008

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Dan zou het handig zijn als ze zich Broer Konijn 1, Broer Konijn 2 en Broer Konijn 3 noemen :P

Goed, we wachten op een foto uit (ongetwijfeld) Friesland..
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 juni 2013 16:02 #410105

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Friesland? Ik weet het niet hoor.

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 juni 2013 16:10 #410113

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Uitkijktoren in Ooltgensplaat, Breda.
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Laatst bewerkt: 24 juni 2013 17:32 door diwil.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 juni 2013 17:02 #410134

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Als je nou de toevoeging 'Breda' schrapt reken ik hem goed :P
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 juni 2013 17:31 #410145

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
Haha, heb met google de uitkijktoren opgezocht en vlak daar onder stond iets over Breda.. Dat hoorde dus niet meer bij deze toren. :blush:

Nieuwe plaat, waar wordt deze demo gegeven?


Grt,
Dion
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Laatst bewerkt: 24 juni 2013 17:32 door diwil.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 juni 2013 17:34 #410147

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
den helder
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 24 juni 2013 17:53 #410166

  • diwil
  • diwil's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1311
mgbgt1975 schreef :
den helder
Helaas, geen Den Helder.
Ottenhome Polyvalk
'Smurf'
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.567 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl