Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 23 sept 2013 18:27 #441490

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
nee ook niet,

mompeld iets over het midden :ohmy:
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Laatst bewerkt: 23 sept 2013 18:30 door b100.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 16:15 #441756

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
hint nr 2, de foto is een beetje uit een dooie hoek genomen
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 17:25 #441787

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Terschelling ongeveer ter hoogte van Oosterend op t Wad. Kijkend naar West Terschelling.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:00 #441813

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Gezien de laatste hint denk ik dat we inderdaad naar West Terschelling kijken, maar dan vanuit de Doodemanshoek... al is dat ook weer niet echt het midden van het eiland. Als we inderdaad naar West kijken gun ik de beurt aan Ed.
JK
Laatst bewerkt: 24 sept 2013 18:03 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:28 #441833

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
tja ik moet eigenlijk de beurt aan vlieter geven , edlonne jij bedoeld waarschijnlijk het oosterom ipv het oosterend maar de foto is inderdaad genomen vanaf de doodemanshoek naar het westen ergens onder midsland, en het vaarwater er vlak onder is het oosterom.
het is een prima droogval plek met mooi hard zand waar het water vrij snel weg is maar heel langzaam weer terugkomt.

kortom ed en vlieter jullie komen er vast wel uit :laugh:
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Laatst bewerkt: 24 sept 2013 18:28 door b100.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:33 #441837

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ed, ga je gang. (maar morgen post ik er eentje als er dan nog geen staat - om de vaart erin te houden :) )
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:38 #441844

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Ok waar is dit?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:40 #441847

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Alkmaardermeer?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:40 #441848

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
ijsseloog?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:41 #441850

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
:blink: Wat een plaat!
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:41 #441851

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
mooie foto?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:44 #441855

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Nope...
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:47 #441858

  • sy helios
  • sy helios's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 14843
broekerhaven
Helios is de zonnegod, Zoon van het Titanenpaar Hyperion en Theia, broer van Selene (Maan) en Eos (dageraad). Met zijn zonnewagen rijst hij bij dageraad op uit de Okeanos, rijdt langs de hemelkoepel en verdwijnt `s avonds in het westen weer in de oceaan.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:49 #441859

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Hahaha leuk Hans! Nope...
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:54 #441862

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
De hoek bij Nek?
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:02 #441870

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Dat ken ik denk ik niet Faran! Bij welke plaats ligt dat in de buurt?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:07 #441871

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:09 #441873

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Ok dank je! Nope ook daar niet...
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:44 #441896

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Oke,

even een iets hogere resolutie...
Oeps dat pakt ie niet...
Laatst bewerkt: 24 sept 2013 19:45 door EdSea.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 20:30 #441911

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Uitsnede kan natuurlijk wel...
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 20:45 #441915

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Kaag bij Warmond, ik zie twee hoogspanningsmasten in de verte welke extra hoog zijn ten opzichte van de rest ,voor de overspanning van het water de Zijl, zodat wij daar met onze zeiljachies geen kortsluiting maken. Die twee hoogspanningsmasten bevinden zich vlakbij de Zijlbrug, deze foto is gemaakt uhhm... bij de uhhhmmmm , oja ''de Bak'', je komt vanaf het Joppe en je vaart de Grote Sloot in via de Bak..
En dat is dus bij het eiland Koudenhoorn.



Althans, ik vind de situatie ter plekke er erg op lijken...


Karel
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 20:49 #441917

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Nee.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 25 sept 2013 04:30 #441931

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Amsterdam, gezien vanuit het IJmeer bij de eilandjes bij Muiden?
Laatst bewerkt: 25 sept 2013 04:30 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 25 sept 2013 04:51 #441935

  • EdSea
  • EdSea's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1141
Heel warm maar kun je aan de hand van de eerste foto iets preciezer zijn?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 25 sept 2013 05:10 #441938

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik denk dat je op de voorgrond het middelste eilandje, Warenar ziet. Maar het is een beetje gokken.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.722 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl