|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Waar varen we langs??????
Re: Waar varen we langs?????? 23 sept 2013 18:27 #441490
|
|
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 16:15 #441756
|
|
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 17:25 #441787
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:00 #441813
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:28 #441833
|
|
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:33 #441837
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:38 #441844
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:40 #441847
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:40 #441848
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:41 #441850
|
|
Jeanneau Sun Odyssey 37
Gecertificeerd werkloos |
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:41 #441851
|
|
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:44 #441855
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:47 #441858
|
|
Helios is de zonnegod, Zoon van het Titanenpaar Hyperion en Theia, broer van Selene (Maan) en Eos (dageraad). Met zijn zonnewagen rijst hij bij dageraad op uit de Okeanos, rijdt langs de hemelkoepel en verdwijnt `s avonds in het westen weer in de oceaan.
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:49 #441859
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 18:54 #441862
|
|
Jeanneau Sun Odyssey 37
Gecertificeerd werkloos |
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:02 #441870
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:07 #441871
|
|
Jeanneau Sun Odyssey 37
Gecertificeerd werkloos |
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:09 #441873
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 19:44 #441896
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 20:30 #441911
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 20:45 #441915
|
|
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard. Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis. Gereed geld dingt scherp. Geen slapende honden wakker maken. |
Re: Waar varen we langs?????? 24 sept 2013 20:49 #441917
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 25 sept 2013 04:30 #441931
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 25 sept 2013 04:51 #441935
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 25 sept 2013 05:10 #441938
|
|
|







