|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Waar varen we langs??????
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 13:14 #438264
|
|
Catch that Wind!
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 13:42 #438273
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 14:02 #438279
|
|
Catch that Wind!
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 19:48 #438432
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 20:14 #438439
|
|
Catch that Wind!
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 22:37 #438460
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 22:54 #438461
|
|
Catch that Wind!
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 22:58 #438462
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 15 sept 2013 23:18 #438465
|
|
Catch that Wind!
|
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 12:55 #438737
|
|
Catch that Wind!
|
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 16:53 #438850
|
|
Het Ondermaanse
moedwil-en-misverstand.blogspot.nl/ |
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 17:04 #438855
|
|
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760. www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl |
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 17:08 #438858
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 17:09 #438859
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 17:11 #438861
|
|
Het Ondermaanse
moedwil-en-misverstand.blogspot.nl/ |
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 17:13 #438863
|
|
Groet,
Zonsnel zeilen is een manier van leven |
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 19:03 #438933
|
|
Catch that Wind!
|
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 19:13 #438939
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 20:04 #438957
|
|
Het Ondermaanse
moedwil-en-misverstand.blogspot.nl/ |
Re: Waar varen we langs?????? 16 sept 2013 20:40 #438968
|
|
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard. Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis. Gereed geld dingt scherp. Geen slapende honden wakker maken. |
Re: Waar varen we langs?????? 17 sept 2013 03:53 #438991
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 17 sept 2013 04:29 #439002
|
|
Het Ondermaanse
moedwil-en-misverstand.blogspot.nl/ |
Re: Waar varen we langs?????? 17 sept 2013 04:32 #439003
|
|
|
Re: Waar varen we langs?????? 17 sept 2013 04:36 #439005
|
|
Het Ondermaanse
moedwil-en-misverstand.blogspot.nl/ |
Re: Waar varen we langs?????? 17 sept 2013 04:44 #439008
|
|
|









