Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 11:53 #437433

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Waar is het?
De vaarweg is een onderdeel van een SMR.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 13 sept 2013 11:56 door Fly-Tour.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 11:57 #437434

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Woubrugge?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 11:58 #437436

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Ja.

Weer veel te makkelijk...

Wat was jouw herkenningspunt?
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 13 sept 2013 11:59 door Fly-Tour.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:04 #437441

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
nico1 schreef :
Lodewijk, ik plaats slechts foto's die door mijzelf zijn genomen of van anderen die van ons zijn genomen, dus geen plaatjes van het net, dat vind ik ook niet zo aardig.
Het is ook allemaal niet zo heel belangrijk, Nico. Het was ook niet m'n bedoeling onaardig te zijn. Ik wilde alleen even het idee, dat resolutie er niet toe doet, uit de wereld helpen.
Ik zie het wel vaker gebeuren dat er nogal kleine plaatjes worden geplaatst, die bij inzoomen nogal onscherp blijken, zodat er weinig detail te zien is. Dat is jammer. Van het letten op details moet het spelletje het een beetje hebben, lijkt me.

Ik sta ook niet helemaal alleen in het idee dat het vooral niet te klein moet als dat niet nodig is, geloof ik. Ik heb er nooit eerder wat over gezegd, maar nu Vlieter het aan de orde stelde en jij het vervolgens weer afdeed als onnodig, kon ik het niet laten liggen.

Maar goed. Over tot de orde van de dag, wat mij betreft. Ieder moet voor zichzelf maar uitmaken wat ie met deze kwestie doet, of niet doet.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:05 #437444

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Fly-Tour schreef :
Wat was jouw herkenningspunt?
De sloepen!

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:12 #437449

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Kennelijk....

Golventrekkers.
En ze liften hun eigen golventrekker omhoog zodat die niet ligt te schommelen door andere golventrekkers.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:33 #437466

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Een iets betere resolutie, deze kan eventueel scherper, het is evenwel een uitsnede uit een ander plaatje.
Deze kan niet zo moeilijk zijn.

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:37 #437470

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
nico1 schreef :
Een iets betere resolutie, deze kan eventueel scherper, het is evenwel een uitsnede uit een ander plaatje.
Deze kan niet zo moeilijk zijn.
Laten we het maar beschouwen al een wilde gok om reactie uit te lokken, maar dit doet mij denken aan de Bergse Maas, ergens tussen Heusden en Raamsdonksveer. Alleen lijkt het water nogal breed voor de Bergse Maas..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:44 #437477

Haringvliet tussen Middelharnis en Den Bommel
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:46 #437478

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Lodewijk,
Helaas, niet goed en heel aanzienlijk uit de richting.
Laatst bewerkt: 13 sept 2013 12:52 door nico1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 12:51 #437481

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Sturgeon22 schreef :
Haringvliet tussen Middelharnis en Den Bommel

Ook niet goed.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 13:31 #437502

  • H2O
  • H2O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1303
Volkerak, beetje west van Galatheese Haven?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 13:37 #437507

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
H2O schreef :
Volkerak, beetje west van Galatheese Haven?

Helaas niet goed.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 13:45 #437510

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
nico1 schreef :
H2O schreef :
Volkerak, beetje west van Galatheese Haven?

Helaas niet goed.

Er ligt links van het midden een korte krib, met een boompje erop. Daar zit een aanknopingspunt. Ik vermoed mede daarom dat het zoet water is.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 13:49 #437511

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
lodewijk stegman schreef :
nico1 schreef :
H2O schreef :
Volkerak, beetje west van Galatheese Haven?

Helaas niet goed.

Er ligt links van het midden een korte krib, met een boompje erop. Daar zit een aanknopingspunt. Ik vermoed mede daarom dat het zoet water is.

--
stegman

Morgen kom ik zo nodig pas met een hint.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 14:01 #437516

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
De Merwede
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 14:37 #437524

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
jouzers schreef :
De Merwede
Helaas eveneens niet goed.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 sept 2013 17:27 #437619

  • nardus
  • nardus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6130
't spui ?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 sept 2013 04:05 #437690

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
nardus schreef :
't spui ?

Ook Niet.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 sept 2013 04:14 #437691

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Hint:

De naam van het water daar begint met een A.
Laatst bewerkt: 14 sept 2013 04:16 door nico1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 sept 2013 04:45 #437694

Amer?

H
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 sept 2013 04:57 #437695

  • tasar298
  • tasar298's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 232
Het is het Aardappelengat de zuidelijke doorgang onder Slijkplaat van Stellendam naar Middelharnis.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 sept 2013 05:11 #437698

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
tasar298 schreef :
Het is het Aardappelengat de zuidelijke doorgang onder Slijkplaat van Stellendam naar Middelharnis.

Die is helemaal goed! Aan jou de beurt!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 sept 2013 05:42 #437708

  • tasar298
  • tasar298's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 232
Een inkoppertje, afgelopen Zaterdag gemaakt tijdens (mijn eerste) zee-zeilwedstrijd.
Deze wedstrijd samen met mijn Tasar zeilmaat Jan gevaren.
Het was een perfecte dag met voldoende wind.
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 sept 2013 06:02 #437712

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Slijkgat?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 2.923 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl